Trotse mama!

Hoi,

Spuer zeg. Wat zijn jullie dappere meiden!
En wat betreft die litteken, je kan altijd nog beetje zalf smeren tegen littekenweesfel, maar als ik jou was zou ik dit eerst even lekker zichzelf laten genezen.
Heel veel plezier met je mooie meid!

Liefs Reneke

He Trudi,

Natuurlijk ben je harstikke trots op jullie meid. Ze heeft het dan ook hartstikke goed gedaan.
Wat fijn dat het allemaal zo goed gegaan is. Zoiets mag je zeker met ons delen. Het is in voor- en tegenspoed.

Geniet maar lekker
Groetjes Anne

Hoi Trudi,

Ben het helemaal eens met iedereen: stoere meid, stoere mama! Jullie hebben het toch maar mooi geflikt met elkaar. En dan dat snoetje na de narcose, dat is toch goud waard? Geniet ervan, dit heb je achter de rug!

Liefs,
Jamie

P.s. Heb het verhaal op je site gelezen, je schrijft echt supergrappig!

Hoi Trudi en Jasmijn,

Ik ben het helemaal met de andere meiden eens: stoere mama en stoere dochter!

Ik had al gereageerd op je site op het topic: alkmaar e.o., maar weet niet of je dit gelezen hebt...

Gelukkig dat Jasmijn er geen last meer van heeft, nu snel genezen en dan inderdaad haar laten groeien!
Isabelle had ook niet veel haar, maar langzamerhand komt er toch wat meer haar bovenop en meer dons op het kale plekje achter op haar hoofd.

Nou, ik hoop gauw te lezen hoe het nu met haar gaat en ik vindt de site echt super!

Liefs Monica en Isabelle

Ik heb je site ook even bekeken en een berichtje achter gelaten.
Enne...je hebt alle reden om trots te zijn op zo'n dochter !

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan