trouwe vriendjes parade

Hier Yoëll met z`n trouwe vriendinnetje hihi....Onze Boxer Kyra

Zodra Kyra in het zicht is stelt niemand meer iets voor .....ook de boxer van mijn ouders valt onder Yoëll z`n favoriete vriendjes......

Deze foto is vandaag gemaakt.....

Fabio met pappa in bad en uiteraard moet Rico er ook bij zijn, want Rico en Fabio zijn echt Me and my Shadow (waar de één is, is de ander) Gelukkig wel, want ik heb me daar tijdens de zwangerschap heel erg druk over gemaakt na het horen van allemaal enge verhalen!!!! Maar het gaat echt waanzinnig goed met die twee!

Groetjes van Cissy mv Fabio

hoi hoi
annique heeft ook al vriendjes gemaakt met de poezen
3 stuks
het liefst trekt ze het haar inclusief vel van hun lijf
haha en dan gillen erbij van pret
maar ook samen in slaap vallen is erg leuk en lief

liefs sandra mv annique

iris vind russell erg intressant maar russell boeit iris niet.
hij loopt langs haar en als iris perongeluk mept draait hij zich om. iris volgt russell wel met de ogen. russell wilt graag spelen met kinderen en snapte eerst niet dat iris dit nog niet doet bracht steeds speeltjes naar haar. en hij wilt ook haar speeltjes hebben.
als iris   groter is denk ik dat hij dikke vriendjes wordt.
(is ook zo met fleur ons nicht je gegaan)
groetjes petra

HAllo

Hie is Tycho met zijn grote vriend Spiky!!!! spike was vanaf dat ik zwanger was niet bij me weg te slaan!! als ik weg ging bij mijn ouders wou hij bijna altijd mee naar huis!! zo niet dan werd hij boos!!!! HahahahA
nu vindt hij het erg leuk als Tycho er is!!! er mogen geen vreemden bij de box komen en als ik alleen bij mijn moeder kom is hij echt aan het zoeken waar Tycho is!!! (Max ook de andere hond!!!) echt zo leuk!!!!

xx wen mv tycho

Terug
Bovenaan