Hoi aanstaande bruid!
Ik was gister 2 jaar getrouwd, hebben dus net weer het fotoalbum doorgebladerd.
Ik ben het helemaal eens met de meiden hierboven, ik raad je ook aan om je bruiloft uit te stellen.Met 37 weken ben je echt kapot hoor, heb ik nu al 3 keer meegemaakt en binnenkort voor de 4e keer.
Je bent zooo moe en gaar, 's nachts kan je namelijk niet meer echt een houding vinden hoe je lekker ligt, dus aan rut toekomen is nog best moeilijk.
Sowieso na de feestdagen ben je waarschijnlijk erg moe en misschien ook een klein beetje klaar met feesten.Het lijkt me wel leuk om midden in de winter te trouwen, maar ik zou er nog eens heel goed over nadenken of je dit moet doorzetten.
Als je het uitstelt naar bijv. volgend jaar zomer dan is je kleintje al wat groter, jij niet meer zo fors, misschien al wat afgevallen (leuk voor je jurk) en zit je misschien ook lekkerder in je vel, want aan het einde van je zwangerschap vieren je hormonen ook hoogtij.
IK weet dat ik vanaf een week of 35 niet eens meer zin had om mensen te zien, trek me dan altijd terug in m'n huisje.
Enfin, denk er nog 'ns goed over na, en maak je keuze, ik denkd at iedereen om je heen het wel begrijpt hoor...en anders hebben ze pech gehad ha ha!!
Succes!
Groetjes Roos.