trouwen en buik

Hallo dames,

Ik heb even een vraag, 17 december gaan mijn vriend en ik trouwen. Nu is het zo dat we een hele sterke kinderwens hebben, liefst vandaag nog. Nu is mijn vraag waneer het in 1 keer raak zou zijn (waar we eigenlijk niet vanuit moeten gaan, maar het kan) Dan zou ik rond mijn trouwdag ongeveer 15 weken zijn. Hoe zou mijn buik er dan uitzien? Is het al duidelijk zichtbaar dan?
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.......ook andere tips zijn heel erg welkom.

Liefs Dorota.
 
Hoi Dorota,

Zelf ben ik nu bijna 12 weken zwanger en je ziet nog helemaal niks!!!
Kan nog dezelfde kleren aan als 12 weken geleden. Zou me er niet zo druk om maken. EErst nog afwachten wanneer het raak is bij jullie en mocht het inderdaad snel zijn dan en je hebt sneller dan ik een buik (iedereen is natuurlijk anders) dan heb je erg leuke positietrouwjurken.
Succes!

Groetjes van Nynke
 
Hoi,

Toen ik 10 weken zwanger was zat mijn kleding al zodanig niet meer lekker dat ik positiekleding aan moest. Bij mij was het met 15 weken dus ook al duidelijk te zien.

Kijk eerst inderdaad maar of het meteen lukt, er zijn genoeg mensen bij wie het een jaar of langer duurt en dat is verder helemaal niet vreemd. MOcht je nou toch zo'n geluksvogel zijn dat het direct lukt, dan valt ook daar wel een mouw aan te passen met je trouwjurk.

groetjes, Jane
 
Ik zat in exact dezelfde situatie toen wij trouwden. Omdat ik een trouwjurk liet maken heb ik toen ook gezegd dat ik tegen die dag best wel zwanger zou kunnen zijn. Dan nemen ze extra veel stof, om moest het nodig zijn de naad wat uit te kunnen nemen... By the way, het was toen nog niet nodig: ik was bij onze trouw 8 weken zwanger en jje zag nog niks!
 
Ik zal me er inderdaad nog maar niet zo druk over maken. Wel moet ik zeggen dat ik met 8 weken alleen nog maar positiekleding aan kon maar dat nlijkt wel erg uitzonderlijk. Bij iedereen is het weer anders maar ik heb me laten vertellen dat je gemiddeld tussen je 4de en 5de maand echt duidelijk iets gaat zien.
Ik wens jullie wel erg veel plezier met de voorberijding van jullie trouwdag!!!

Liefs, Ank
 
Hallo,
Ik was 20 weken zwanger toen we trouwde. Een klein buikje had ik. Ik heb gewacht tot de aanschaf van kleding tot een paar dagen voor we gingen trouwen. Ik had ervoor al wel veel rond gekeken naar wat er was. We hadden ook niet voor echte trouwkleding gekozen. We vonden dat we dat geld beter aan de kleine konden besteden. Uiteindelijk had ik een Lange blauwe glans rok (H&M) met een blouse en een buikband. Manlief had een pak wat vroeger van z'n opa was. Het was heel goed bewaard en het zag eruit als nieuw!! Ik wens je alle geluk van de wereld ene.... begin anders eens met rondkijken naar wat er allemaal is.
Groetjes
 
Hoi,

ik ben nu 13.5 weken en heb al wel een klein buikje. Ben van mezelf ook wel vrij slank dus dat zie je dan ook snel denk ik. Het ligt erg aan de kleding of je het ziet maar mijn eigen broeken kan ik nagenoeg niet meer aan (zitten echt te strak). Een hele getailleerde jurk of b.v. een lijfje met baleinen zou bij mij denk ik niet meer gaan. Maar gewoon een 'langs het lichaam vallend' modelletje nog prima hoor.
Maar goed, de kans dat het in één keer lukt is ook niet zo groot en met 11 weken (tweede keer raak?) zag je bij nog heel weinig. Behalve dan dat mijn borsten iets voller waren.

Veel succes, ik hoop dat je snel zwanger bent en een mooie trouwdag hebt!

Groetjes, Irene.
 
Toen wij trouwde ( 05-06-2004) was ik 7,5 maand zwanger...

Ik had ik november mijn jurk al besteld en vertelde erbij dat ik dan wel eens zwanger kon zijn.

Geen probleem zei ze, we bestellen gewoon twee maten te groot..

Ik moet zeggen, op de foto's zie je dus echt niet dat ik 7,5 maand was. Alleen als je het wist natuurlijk.
En ik heb het de hele dag goed volgehouden, gelukkig want genoten dat ik heb ! Een stralend, zwanger bruidje.
En ik mag zeggen, dat onze kleine er ook bij is geweest....

Sterkte met alles te regelen.

Knuffels,

Eystathia
 
Terug
Bovenaan