trouwen en buik

probeer eerst eens zwanger te worden! en ga eerst eens trouwen. en kijk dan eens verder.
dit slaat toch nergens op. ik had pas met 20wk een buikje. en ben heel slank van mezelf.
veel geluk en plezier!
 
Hai, ik ben getrouwd toen ik 20 weken zwanger was. Je kon het echt niet zien, maar ik had ook een kleine buik. Het is echt bij iedereen verschillend.
Ik had er wel rekening mee gehouden met mijn jurk, die was precies op maat gemaakt .
Dus niet druk maken,ik zou zelfs zeggen, niet wachten... en gewoon alles op je af laten komen! o ja, wat bij mij trouwens wel vervelend was, was dat ik echt misselijk was 's ochtends. (al was ik 9 mnd misselijk).
maar daar kan je zelfs een zetpil voor krijgen van de vk, als het nodig mocht zijn.... dus alle 'problemen' zijn oplosbaar!!

Groetjes!!
 
Hoi,

Ik zit in dezelfde situatie. Als ik binnenkort trouw ben ik 14 weken. Ik heb dit overlegd met iemand van de bruidszaak omdat ik al een jurk had besteld. Ik heb een a-lijn jurk dus bij de buik heel makkelijk aan te passen maar wsch hoeft dit niet eens. Waar je wel aan moet denken en wat sommige misschien vergeten is dat je borsten wel eerder iets groter kunnen worden. Dit zou je van te voren aan kunnen geven en dan kunnen ze daar rekening mee houden.
Maak je er niet teveel druk om hoor, heb ik ook niet gedaan.

Veel geluk!
 
Terug
Bovenaan