trouwen op kort termijn : wie kan mij meer vertellen?

Gefeliciteerd! Leuke datum inderdaad, ik vergeet zelf de onze altijd (bloos).

Nog een paar tips:
- als je envelopjes vraagt als cadeau, neem dan iets mee om dat in te doen. Wij hadden een brievenbus.
- in niet alle gemeentes mag je overal mee 'gooien' als het bruidspaar naar buiten komt, informeer daarnaar! (bij ons moest de familie zelf opruimen waarmee ze gegooid hadden, ze hadden serpentines gekozen want rijst mocht sowieso niet)
- heb je de kapper al geregeld, vaak hoort er voor de bruid een proefkapsel bij wat je een paar week eerder kan laten doen, als je het laat opsteken bijvoorbeeld
- wat ik zelf enorm lief vind lijken is als jullie kindje voor jullie uit bloemblaadjes strooit als je de trouwzaal binnenkomt, mocht ze dat willen
- waar gaat je kindje slapen als ze niet de hele avond op het feest kan blijven?
- gaan jullie naar een hotelletje oid voor de huwelijksnacht?
- is er iemand met een mooie auto in de familie/vriendenkring die als trouwauto kan dienen?
- heb je al getuigen, die moet je van tevoren vragen en hun namen doorgeven want zij komen ook in het document, je moet er minimaal 2.
- locatie voor trouwfoto's?

Veel plezier alvast!

Hoi,

Gefeliciteerd en alvast een fijne dag gewenst!!
Was 20-9 niet nog vrij dan had je 20092009..haha
Maakt uiteindelijk ook niet uit!
Geniet maar van de voorbereidingen!

Gr MJ

Gefeliciteerd,

Ook ik had nog wat tips.

- fotograaf. ( dat kan ook een bekende zijn, die het goed kan, maar het is wel belangrijk dat ze mooi worden, want je krijgt maar één dag de kans)
- bedankjes voor de gasten. is misschien leuk om zelf te maken. Wij hadden s'nacht mooi kleine keitjes bij mensen uit de tuin gejat ( dat was echt super lachen.) en die in mooi doorschijnend papier gewikkeld en er een kaartje bij gedaan met de tekst, wij vonden het kei gezellig dat jullie er waren. En dat in een leuke grote mand bij de uitgang gezet. Viel erg in de smaak..
- en de trouwauto kan ook een leuke auto van vrienden zijn. Is heel speciaal.
- make-up en de kapper, doen inderdaad ook proef. Ik vond dat zelf wel erg fijn. Want je weet dan pricies wat je krijgt/wil.

Nou succes

Groetjes

Terug
Bovenaan