Trouwen

A

Anoniem

Guest
Hai meiden

Ik kan me helemaal niet meer concentreren op NOD's, kids etc. Omdat ik ga TROUWEN!!!

Ik wilde altijd wel, maar mannetje niet en nu na 14 jaar samen wil hij dan toch ook.

We gaan gelijk deze zomer nog naar het stadhuis, zomers is het leukst en ik wil niet met een dikke buik volgend jaar. Is ook leuk natuurlijk, maar liever nu ik nog niet zwanger ben, of liever nog wel zwanger maar alleen nog bekend bij ons 2-tjes.

We houden het klein, de jurk wordt mooi maar denk ik niet wit en niet te veel poes=pas.

Hebben jullie nog tips om het leuk en klein te houden met weinig tijd om alles te regelen??

Martine(33)

Hoi

Hartelijk gefeliciteerd.
Geniet van de voorbereidingen en de grote dag zelf natuurlijk,
voordat je het weet is de dag om.

Helaas heb ik geen tips voor een kleine bruiloft.
Wij hebben het vorig jaar nogal groots aangepakt.

Groetjes Carol

Ha Martine,

Wij gaan oncerhoopt eerder trouwen doordat we zwanger zijn geworden. We hadden maar 2 maanden om iets te regelen, en het hoefde niet groot voor ons... We waren er met 5 dagen helemaal uit! En alles was geregeld wat wij zelf wilde in de trouwerij. Ik weet niet waar je woont, maar wij wonen  vlakbij Rotterdam. We wilde graag trouwen in een deelgemeente in rotterdam, daarna met zijn alle naar de euromast toe, daar gaan eten tussendoor met een glas champagne (voor mijn limonade... hihi) naar de top toe om daar van het uitzicht te gaan genieten, en weer verder gaan met het eten. Uiteindelijk had de euromast geen plek op 'onze'' datum, toen hebben we iets anders verzonnen. Na het trouwen naar www.lommerijk.nl toe voor een 1 uur boottochtje en daarna lekker een heerlijk buffet met zijn allen. Zelf zijn we er erg blij mee en vinden dat het een geweldige dag moet worden.
Ik wens je veel succes met deze tips. Hopelijk komen jullie er snel uit... en zijn daarna snel zwanger!
Zelf heb ik ook een trouwjurk, maar ik ben 13 weken zwanger als we trouwen! Ik hoop dat ik de jurk nog pas!!! hihi. Anders verzin ik ook wel weer iets anders hoor. Ben niet zo moeilijk. (jurk goedkoop laten maken in het buitenland, helemaal naar mijn eigen zin  ontworpen...) Na de bruiloft wil ik pas gaan genieten van de zwangerschap met een buikje... hihi
Succes met verzinnen en de leuke voorbereidingen.
Alvast reuze gefeli hoor.
Heb je nog vragen, dan zit ik op het dec forum 2005.

Groetjes J

Hallo,

Spannend dat je gaat trouwen! Misschien staan er op www.trouwen.com nog leuke ideeen?  Je hebt ook leuke bruidsbeurzen om iedeeen op te doen. Je kan een kroegje afhuren voor een klein feestje, een etentje??

Ik ga zelf volgende week trouwen maar wij hebben het ook nogal groots aangepakt! 2 dagen erna is mijn NOD dus reuze spannend allemaal!

Alvast een hele fijne dag  toegewenst (wanneer jullie dag ook is) en geniet ervan met z'n tweeen of misschien wel met z'n drieen!!  

Hoi Martine

Wij zijn in 2003 getrouwd. We hebben het verdeeld over twee dagen 1 dag in het gemeentehuis. Met daarna zo'n 10 man bij ons thuis koffie met gebak en broodjes. Hun hielpen meteen mee alles versieren voor de dag erna. Toen zijn we in de kerk getouwd, niks witte jurk. Ik ben in het zwart getrouwd, klinkt misschien vreemd, maar het is de kleur uit de top drie van trouwkleuren. Voor dat we naar de kerk gingen zijn we foto,s gaan maken. Doet een oom als hobby. Toen thuis met die gene die er al waren broodje gegeten. Toen naar de kerk en daarna familie en goede vrienden bij ons thuis voor het feest. We hadden een tent laten op zetten en tafels en stoelen gehuurd. En een vriendin van mijn moeder deed de bediening. Ik had koffie met vlaai en bruidstaart. Tussendoor bruidssuikers op tafel, later lange prikker met hartig, maar ook met fruit. Het was toen namenlijk 38 graden. En sávonds hadden we barbeque, dit had ik besteld bij a tot z. Alles bij elkaar waren er die dag zo'n 40 mensen. Ik heb hier geen spijt van gehad dat we het thuis gehouden hebben. Maar als je naar de prijs kijkt, kun je het volgens mij ook op een zaaltje houden. Het enigste nadeel, je bent gebonden aan hun regels. Ik wilde graag buiten en barbequen. Ik had er niet aan moeten denken om met 38 graden binnen te moeten zitten.

Maar je kunt genoeg bedenken om het niet duur te maken. wat je overal leest 10 duizend euro, tja het kan maar ik vind het overdreven.En ja de ringen dat is smaak en kwaliteit gebonden. En natuurlijk als je een bruidsjurk neemt verhoogd dat de prijs ook meteen.
Verder geef ik je als tip kijk wat jullie zelf willen, je trouwt maar 1 keer. En als dat is met familie en vrienden uit eten is het ook goed. Er zijn toch altijd mensen die je het niet naar de zin kunt maken.

Liefs Doortje

Hoi Martine,

Ik ben vorig jaar 14 mei getrouwd en ik heb echt een geweldige dag gehad, mooi weer en alles liep precies zoals wij het wilden.
Ik kan je eigenlijk niet zo veel tips geven om het klein te houden want wij hebben het groots aangepakt.
Wat ik je wel ff wilde zeggen is: GEFELICITEERD, veel plezier met de voorbereidingen (voorpret is errug leuk) en geniet van de grote dag (het is voorbij voordat je er erg in hebt). Je word vast een mooi bruidje.

Yara

Hoi hoi,
Hardstikke gefeliciteerd. Leuk joh! Ik kan je geen tips geven over een kleine bruiloft. De mijne wordt namelijk groot. Grappige alleen bij ons... Ik heb m'n jurk al een tijdje (besteld) en nu blijkt dat als we trouwen ik 6,5 maand zwanger ben.
We hadden het niet gepland maar zijn er hardstikke blij mee (wilden het weer gaan proberen  na 2 MK, over een maand of 2).
In ieder geval een heeeeeeeeele fijne bruiloft gewenst...

groetjes

Terug
Bovenaan