Trouwen

He gefeliciteerd!! Wat leuk dat je gaat trouwen, en dat na al die tijd samen zijn...erg leuk hoor!
Ikzelf ben in 2003 getrouwd en we hadden een superdag! Het weer was heerlijk, stralend blauewe lucht 30 graden! Ik wilde graag een feest met familie en vrienden. Gelukkig wilde mijn vriend dat ook. We hebben geen receptie gedaan, allemaal mensen die je ouders kennen enzo....wij wilden feest! We hadden een zaal gehuurd in een kasteel met binnenplaats. Omdat het zo warm was, hebben we tot elf uur 's avonds buiten kunnen zitten....jammer voor de dj, maar mooi voor ons! Het mooie van trouwen vind ik is dat iedereen het op zijn eigen manier viert. Het is echt een feest zoals je het zelf wil. Iedereen heeft er wel wat over te zeggen, maar het is jullie dag en jullie mooiste dag van je leven. Wij hebben daarna ook nog andere bruiloften bezocht, en vonden geen enkele zo leuk als die van ons, en dat is natuurlijk maar goed ook! Je hebt altijd dingen waarvan je zegt he dat hadden wij ook wel kunnen doen o.i.d. Geniet ervan en heel veel plezier die dag en met de voorbereidingen!!
Doordat je nu niet zo bezig met zwanger worden lukt het misschien nog beter/ sneller ook. Ik hoop het voor je!
Manon

Gefeliciteerd!!

Wij zijn nu bijna 4 weken geleden getrouwd. Op 14 maart besloten we te trouwen en zo'n 6 weken later deden we dat.
We zijn alleen naar het gemeentehuis gegaan, hadden de gezinnen van beide kanten erbij en een aantal vrienden die getuige waren of foto's namen.
We trouwden op het gemeentehuis waar ik werk. Dat was wel extra persoonlijk natuurlijk.
Daarna zijn we gewoon naar ons huis gegaan, daar hebben we heerlijk zelf gebakken appeltaart gegeten, allemaal heel gezellig.
Om een uur of half 5 kwam een cateringbedrijf een warm/koudbuffet brengen en we hebben tot een uur of 1 in de tuin kunnen zitten. Doordat we maar 13 gasten hadden konden we iedereen spreken en was de groep goed overzichtelijk.
Het was een fantastische dag, geen nare zenuwen, geen stress, lekker ontspannen. We hebben overal volop van kunnen genieten, 't ging niet als een roes aan ons voorbij. Al hadden we geen officiële trouwkleding, we zagen er toch echt als bruidspaar uit. Wel een boeket en corsage. Iedereen zei dat we straalden en dat is op de foto's , die  een vriend  van ons maakte ook goed te zien.
Als we het nog eens zouden doen, deden we het weer zo!

Heel veel plezier op jullie dag en ik hoop dat jullie net zo zullen genieten als wij gedaan hebben! (En nog doen overigens.)

Terug
Bovenaan