Trouwen

A

Anoniem

Guest
Sorry dames, ik ben de laatste tijd erg weinig op het forum. Ik probeer af en toe wel te reageren maar dat lukt eigenlijk te weinig naar mijn zin. Ben erg druk met mijn werk en het voorbereiden van ons huwelijk. We gaan eigenlijk best wel spontaan toch op 20 juli trouwen. Aangezien het al op zo'n korte termijn is, moet er dus snel heel veel geregeld worden...

LEUK JOH. Gefeliciteerd. En hoe ga je het doen? Groot of klein? Buiten of binnen? Heb je al een jurk?

leuk leuk leuk

Hee Andrea,
Wat leuk dat je gaat trouwen, gefeliciteerd. Leuke datum heb je uitgezocht. Wij zijn getrouwd op 20 januari 2001, dus 20012001. Een nichtje van ons (die oom en tante moet zeggen) gaat dit jaar ook op 20 julie trouwen, in navolging van ons, 20072007. Ik moet natuurlijk naar dat feest, maar ik zal ook aan jou denken!
Veel plezier met je voorbereidingen!!
Patricia

Leukleuk! Ontzettend leuk!
Gefeliciteerd! Getrouwd zijn is errug leuk hoor!
Ben je een beetje rosmantisch gevraagd?

Suxxes met alle voorbereidingen! Hoe gaat het verders met de kleine?
Groetjes, Margreet en Sam
PS: heb een doorverwijzing naar het zh vanwege Sam z'n eczeem... ;)

Gaaf joh, geniet van alle voorbereidingen, die zijn minstens net zo leuk als de dag zelf!
Groetjes Trudy

Leuk zeg, ik wil dat ook! Nou ja, mijn vriend heeft me nog niet echt gevraagd, meer meegedeeld dat we nog wel een keer gaan trouwen (lekker romantisch, he). Dus ik wacht nog op dat echte aanzoek . Voor ons zou begin januari 2008 een mooie datum zijn, 10 jaar na onze eerste zoen... Ik weet alleen niet meer precies wat de datum was, was toen ook erg dronken. Je ziet, ik ben zelf ook niet zo romantisch, hihi!

he gefeliciteerd.

Wat gaaf....
wel leuk om dat te regelen...
Wel foto's plaatsen he!!

gr danielle

Terug
Bovenaan