Trouwen

2 jaar gelden waren we al begonne met het plannen van de bruiloft, maar door de komst van Yara hadden we alles uitgesteld. Nu trouwen we uiteindelijk toch op de datum die we gepland hadden. Evert ging 2 weken gelden spontaan op zijn knieën. Ik had dit totaal niet verwacht want eef is helemaal geen romantisch typje. We geven een groot feest omdat evert dat graag wil van mij hoeft dat eigenlijk niet zo maar ja... En tuurlijk zet ik foto's op het forum!

hihi he Pliep verveel jij je misschien een beetje. Alhoewel, ik heb ook wel zin in een feestje

Kom maar op met het feestjeHihihi,

Leuk hoor dat je gaat trouwen, gefeliciteerd!!!!

Groetjes Deborah, mama van nathan en Arielle

als ik de lotto win zijn jullie allemaal uitgenodigd Maar nu gaat dat toch echt boven ons budget

Jammer! Nou ik gun je toch van harte een hele fijne dag en avond hoor. En ik denk dat het feest zonder ons ook wel doorgaat!!
Liefs,
Patricia

hoi,

wat leuk zeg, wij hadden ook plannen om te trouwen dit jaar op de 20ste juli maar toen bleek dat we in verwachting waren van daisy en ze dan pas dik half jaar is vonden we dat onhandig met slapen en oppas etc. En nu gaan we dit jaar eerst de tuin rondom het huis in order maken en daarna eens kijken wat de nieuwe datum word.

Dus ook wij gaan nog trouwen maar wanneer is de goeie vraag hahaha.
 Succes met geregel en alvast veel voorplezier want dat is ook leuk als behalve de dag zelf hahah.

Liefs van mij en de kids

Terug
Bovenaan