@ truckerbabe

he truckerbabe wat goed om te horen, geniet ervan. 1ste trimester voorbij nu gaat het hard. Tenminste mijn 1ste dus dat verwacht ik. haha nuchter, als je dan die kleine ziet, dan gaat er gevoel van ongeloof door je heen, en koester je direct al soort van moedergevoelens. Het maakt je week.

@ heppy meid ik heb een dvd van mijn termijnecho van 10 weken en 1 dag. Die kijk je eerst de hele dag en dan als er visite is, want dan moet je toch je kleintje even laten zien.
Geniet er dinsdag van

liefs nath

hoi fijn he dat de echo goed is.
ik heb afgelopen dinsdag een echo gehad, ze kon met de doptone het hartje niet goed vinden omdat ie telkens weg zwom.. dus toen heeft ze even op de echo gekeken en het was erg aan het bewegen en zwaaien je kon zo de viongertjes tellen haha.. was weer zo ontzettend mooi om te zien..
ben nu 14 weken en 3 dagen..
succes allemaal met de echo's en veel plezier bij de echo's!! het is zo bijzonder...

groetjes, Christien

@heppy0001: Nog 1 nachtje slapen ;)

Ik kijk er eigenlijk niet zo veel naar: omdat ze zo mislukt zijn. Ik merk wel dat ik graag met mijn hand op mijn buik lig nu... Want mini leeft echt, en doet het goed! en wanneer gaat mijn buik groeien??

Terug
Bovenaan