Lieve Debbie,
Wat een gedoe dat ze zo lang moest wachten. Ik kreeg een doosje van 40! in de farmacie wat me wel een rustig gevoel gaf dat het blijkbaar niet zo'n eng paardenmiddel is. Je leest zulke enge dingen op internet.
Ik heb donderdag 15h er 3 genomen, 3 uur later eerste keer naar wc gegaan en toen paar druppels bloed gezien, uurtje later beetje stolsel. Pas na paar uur begon buik beetje te rommelen gewoon als een ongesteldheid. Om 05h 's- nachts beetje meer buikpijn maar niets engs. Vrijdagmorgen nog 3 ingestopt en omdat ik stukjes pil gewoon er uit zag komen nog 1 een uurtje later. De hele dag beetje bloed, beetje ongesteldheidspijn maar niets echt vervelends (behalve het wachten dan). Net voor slapen 15 minuutjes echt rare pijnlijkere krampen heel laag inmijn buik, niet fijn maar niet echt eng. Daarna trok het weg en gewoon heel lekker geslapen. Vanmorgen helemaal geen last van mijn buik meer en ging ik naar de wc en voor de 1e x met zeefje (leek me zo raar met een zeefje op de wc maar blij dat ik het gedaan heb) en ja hoor, totaal pijnloos kwam het er uit. Het was zo groot als je wijsvinger met je duim samen en onmiskenbaar, ik had gezocht op internet hoe je het zou herkennen maar geen twijfel mogelijk. Meteen geen bloed meer en een uurtje later het 2e vruchtje veel kleiner maar die was ook niet 6 weken 3 dagen geworden. Al met al was het dus echt een eitje en heel fijn om niet te hoeven worden gecurreteerd. Nog even de echo afwachten maar heb goed gevoel. Ook verloor ik veeeel minder bloed dan toen ik een andere keer een spontane miskraam had.
Laat je lekker verwennen en doe heel rustig aan en als ik jou was zou ik mijn lief toch alvast even naar de apotheek sturen zodat je ze gewoon in huis hebt voor het geval je ze morgen wil gebruiken.
Heel veel sterkte en houd me op de hoogte, ik zal dit vandaag blijven checken als je vragen hebt.
Liefs