@Trudi

Even een update!
Ik kopier het gewoon vanaf onze site anders moet ik 2 keer een verhaal typen.

Inmiddels was het 12:15 uur en ik was nog niet gebeld....... dan is de ochtend echt voorbij hoor!!! Dus belde ik maar even. Ik kreeg de assistente aan de telefoon en die was me net van plan te bellen....... zul je altijd zien. Ze heeft een datum doorgegeven.......... ik zeg lekker niet wanneer hahahaha!!!! Maar 1 tipje..... het is ergens volgende week!! Helaas wat later als ik had verwacht, maar er is in ieder geval een datum gepland. Het kan dus ook nog zo zijn dat de baby vanzelf besluit te komen...... Vanmiddag moet ik langs de anestesist om me goed te laten keuren en langs de gynaecoloog die me gaat opereren voor de details....... bijvoorbeeld de tijd, want die ben ik inmiddels alweer vergeten . Dan zal ik meteen vragen wat er gebeurd als de baby zich toch zelf aankondigd. Word het dan toch een keizersnee of moet ik het dan wel zelf doen. Ook had mijn vader (voor dat soort zaken heb je immers vaders, daar denken wij natuurlijk zelf niet aan) de opmerking of de hele keizersnee wel vergoed word door de verzekering...... ik kies er nu immers zelf voor. Ook dat zal ik vanmiddag even checken, want anders gaat het hele verhaal niet door...... .

Jasmijn was vannochtend weer wat actiever. Ze heeft even gedanst in de kamer, de hele duplo mand naar de bank weten te slepen en achter de poppenwagen gewandeld. Een hele verbetering met gister, want toen kon ze niet eens op haar benen staan. Helaas heeft ze haast niks meer gedronken, maar gelukkig heeft ze vanmorgen al aardig wat binnen gehad. Ik heb haar net in bed gelegd en even haar temperatuur opgenomen. Ze heeft geen koorts meer gekregen, maar ze was al wel wat meer hangerig en huilde weer flink. Ik ga er even vanuit dat dat moeheid was, want ze was meteen stil toen ze in bed lag. Slapen zit er voor mij wederom niet in, want over een uur komt Kim me halen om naar het ziekenhuis te gaan. Ik zal Jasmijn daar dus voor wakker moeten maken....... hopelijk gaat dat goed.......

Liefs Trudi

hoihoi,

wat een verhaal, gelukkig is jasmijn weer een beetje opgeknapt zowel voor haar maar ook voor jou.
spannend dat je al weet wanneer brusje eindelijk komt. en heeft jasmijn het al een beetje door wat er gaat gebeuren? ben ook wel benieuwd hoe ze op de bieb gaat reageren.
ik wacht met spanning je site af
sterkte met de laatste loodjes we denken aan je

groeten linda (jochem en elounda)

Hallo Trudi,

wat spannend allemaal zeg! Ik vond het toen heel bijzonder en spannend dat ik van te voren wist wanneer Bente geboren zou worden. Ik dacht bij elk krampje ook van ojee daar komt ze al, hahaha. Uiteindelijk bleef ze gewoon netjes zitten tot de geplande datum.
Wat betreft de vergoeding van de keizersnee, deze wordt gewoon vergoed hoor, ik heb er tenminste nooit een rekening van gezien, en geloof me het kost een heleboel geld zo'n keizersnee.
Ik hoop dat Jasmijn snel weer helemaal fit is en dat jullie helemaal klaar zijn voor de geboorte van de baby!
Succes vanmiddag bij de gyn!

Groetjes Danielle

Hoi meis,

Hopelijk is Jasmijn nog steeds aan de betere hand. Want om nou met jullie allen in het ziekenhuis te liggen, is ook erg vervelend en niet goed voor jou en de baby. Je moet zonder extra zorgen de operatie ondergaan.
Ik hoop dat het vergoed wordt, want dat is ook wel heel erg rot anders, zeker gezien de reden van jullie keus om een ks te doen!

Wij zitten hier vol spanning te wachten op nieuws dat jullie dochter (Rob is inmiddels van mening veranderd) is geboren.
Wij wensen jullie veel succes en sterkte met de laatste voorbereidingen en met jullie kleine, gote meid.

En we duimen dan deze keer wel de ruggeprik werkt en je dus bij bewustzijn bent.
Heel moedige keus, ook omdat we weten hoeveel moeite je had bij je eerste ks.
Wij denken aan jullie en geef elkaar de laatste paar dagen maar lekker veel knuffels en kusjes, want straks heb je geen tijd meer voor Remco haha.

Heel veel liefs Irene, Rob en Myrthe

Hoi 3 Verstraatsma's!

Spannend hoor dat je nu weet wanneer je kleine man (want ik ben nog steeds overtuigd dat het een mannetje is) zich aan de wereld gaat voorstellen.

Slimme vader heb jij toch! Over dat soort dingen denkt niemand natuurlijk na.
Heb even snel bij mijn verzekering gekeken (menzis), en deze vergoed de ks gewoon.

Ik wens jullie een heel fijn weekend vol liefde, kusjes, knuffels en een niet zieke Jasmijn.
Hou haar maar goed in de gaten en geef jezelf zoveel mogelijk rust in de tijd dat ze even zelf speelt of slaapt.

Vergeet niet om je boerderij over te dragen aan iemand anders en laat ons nu maar lekker met rust om ten volste te genieten van je gezinnetje.

Dikke kussen van Monica, Stefan en Isabelle.

ik heb ook even stiekem mee zitten lezen :)

wat spannend zeg! dat je ergens volgende week je ukkie in je armen mag sluiten :D
heel veel succes!
we horen het wel als je weer een beetje bent bijgekomen he :D

geniet er van he! van de vooruitzichten dat je volgende week je 2e wondertje in je armen hebt.

liefs, do

Hoi Trudi,

Groot gelijk dat je op je gevoel vertrouwt en alsnog voor een keizersnee gaat!
Ik heb de uitzending van Zembla ook gezien en ben geschrokken van het feit dat er in NL zoveel (onnodige) risico`s rond om de bevalling worden genomen.

Je zult wel blij zijn dat er een datum is geprikt waarop jullie baby gehaald gaat worden (Ik ben benieuwd!). De laatste loodjes wegen toch al zo zwaar, dat zal voor jou helemaal op gaan. Nu weet je tenminste zeker dat je binnen een week weer een baby hebt.

Volgens mij maakt het niet zoveel uit of de baby zich spontaan aandient, ik had in ieder geval de afpraak gemaakt met de gyneacoloog toen Sophie nog in een stuit lag, dat ik gegarandeerd een keizersnee zou krijgen, ook als de bevalling zou beginnen.
Je kunt altijd nog even navraag doen en de afspraak in je dossier laten noteren.

Alvast heeel veel sucses volgende week, we wachten het nieuws wel even af.
Wanneer de baby er is plannen we snel een dubbel kraambezoek.

Liefs Marieke (en Alex, Eva en Sophie)

ps.Ik hoop dat Jasmijn weer wat op geknapt is, ik vind het altijd zo zielig, als een kindje zich zo beroerd voelt.

Hoi Trudi,

Heel veel succes! Fijn dat jullie 'de knoop hebben doorgehakt'. Dat zal niet makkelijk geweest zijn. Want beide opties hebben plus- en minpunten. Goed dat je je gevoel volgt, heel belangrijk. Ik hoop gewoon dat het snel achter de rug is dat je dan je kleintje kunt vasthouden!
Hopelijk is iedereen bij jullie dan ook helemaal beter en heb je een goed herstel van de keizersnee.
Ik hou het forum in de gaten voor het grote nieuws, volgende week!

Groetjes,
Dory

Terug
Bovenaan