tubbietub of badje?

De titel zegt het al, waar gaan jullie voor een tubbietub of een badje. Voor tess had ik geen Tubbietub en de kraamverzorgster heeft een emmer geprobeerd maar mevrouw vond het niets, dus die is eigenlijk alleen maar in een badje geweest.

Bij deze ga ik denk ik weer alleen voor een badje al is een tubbietub de eerste weken wel makkelijk daar wij geen stromend water op de verdieping hebben (helaas zit het er ook niet in)  en de kleine dus beneden in bad moeten doen.

groetjes Nanda

Hoi,

Onze Dylan vond de tummie ook niks, alleen maar brullen.
Dus gewoon in het badje en nu bij de 2de ga ik weer voor het badje. ook beter voor mijn rug, want er kan dan een steuntje in waar de baby in ligt.

groetjes

Ik ga ook voor het badje, vind de tummytub maar zielig eigenlijk ze zien er zo ongemakkelijk uit , en chelsey vond het badje heerlijk, dus hoop dat de baby dat ook gaat vinden hihi.

Groetjes Claudia

Wij gaan voor de tummytub! Onze dochter vond het heerlijk; zij ging echt helemaal kroelen als we haar lieten zakken in het water. Ze zoog zich vast aan mijn vinger en kon dan heerlijk dobberen. We hebben een doorzichtige tummytub waardoor je die beentjes zo lief ziet!

Toen onze dochter niet meer in de tummy paste heb ik haar in een klein laagje in het grote bad gedaan of samen met een van ons. Vond ze ook heerlijk.

Groet!

ik ga ook voor het badje heb bij marek niet eens een tummyb tub geprobeerd eerlijk gezegd Vondt het er ook altijd zielig uit zien hahaha....maar geloof best dat de meeste baby's het erg fijn vinden

Hoi

Wij hebben allebei maar Bij Kris hebben we de tummie tub niet gebruikt misschien 2 keer maar hij vond het niks. hij ging de hele tijd staan zeg maar beentjes strekken.

Het badje vond hij wel lekker.

Nu gaan we gewoon kijken en zien wel hoe het gaat. of deze jongen man het leuk vind.

Groetjes Jenny

Hoi Nanda,

wij hebben alleen een badje (nog van onze eerste) en ben eigenlijk niet van plan om een tummie tub te kopen, daar kunnen ze maar zo kort in. Ik heb nog wel een emmer die we alleen gebruikt hebben om het badje te vullen. Dus als deze kleine het badje niks vind, kijken we wel of het beter in de emmer gaat en dan kunnen we altijd nog een tub kopen.

Liefs,

Terug
Bovenaan