tubbietub of badje?

Hoi Nanda,

Ik kan het allebei lenen van mijn zus. Ik heb in mijn verpleegopleiding een half jaar op de kraamafdeling gewerkt en daar deden wij ook regelmatig babytjes in de tummytub. Toch had ik het idee dat ze het wel prettig vonden.
Ik ga het gewoon uitproberen maar in badje doen is volgens mij iets makkelijker....
we zullen wel zien!

Groetjessss

Hey dames,

Ik had voor de eerste alleen een badje. Maar de kraamhulp kwam er idd mee om hem een keer in een emmer te wassen. Ze zei dat een tummie tub hetzelfde is als een emmer alleen groter voor de PAPA handen en armen. Deze vinden een emmer vaak akeliger/lastiger omdat ze er zo weinig plaats hebben om de baby vast te pakken. Voor de baby maakt het schijnbaar weinig uit, al zouden ze zich veiliger voelen in een emmer, omdat deze kleiner is......Zo is het mij uitgelegd. Papa ging hier al heel snel met de kleine onder de douche, vonden ze allebei heeeel fijn.....( Mama vind samen in bad fijner, maar dat mocht niet zo snel na de bevalling)

Groetjes Bekker

de kraamverzorgster stopte aaron in de tummy tub en meneer schreeuwde alles bij elkaar,toen ze hem in het badje deed,kreeg hij een glimlach van oor tot oor,dus hier ook alleen het badje...

groetjes nienke

wij hebben een badje gekocht en hebben een shantalabadje (ofzoiets) gekregen. Volgens mij is het bijna hetzelfde als een Tummietub?! We gaan zien wat onze kleine lekker vind!

Hier een tummytub fan. Ik had beide, en heb de kraamhulp gevraagd mij de TT te leren gebruiken. Lucianna vond het heerlijk en ik heb haar ruim 8 maanden in de TT gewassen.
Ik vond het badje ook altijd erg zwaar en in de TT hoeft niet veel water.
Straks maar weer afwachten wat het kindje lekker vind, want dat is het belangrijkste.

liefs van Gea (juli-forum)

Terug
Bovenaan