Tuitbeker, anti-lekbeker of nog de fles?

de fles is hier al verbannen naar de zolder
Lorenzo drinkt tussendoor uit een antilek-
tuitbeker(difrax) en bij de maaltijd uit een gewone tuitbeker
en ik ga binnenkort beginnen met gewone beker
ik doe dat voornamelijk omdat het beter is voor het
gebit

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Mirthe drinkt grotendeels bv, daarnaast pakjes met een rietje. Ook probeer ik haar gewoon uit een beker te laten drinken. Maar dat gaat lang niet zo goed als bij haar broertje die maar heel kort bv heeft gehad en daarna heel makkelijk via fles en tuit met 9 maanden probleemloos uit ene beker dronk. Mirthe is nu 1 jaar geweest maar kan het nog steeds niet goed....ze doet ook heel vaak haar kin in de beker ipv hem op der lip te zetten...

romi drinkt melk uit de fles(2 keer per dag en de rest(diksap) uit anti-lek of pakje groeifruit met rietje.
gr gaby

Thijs krijgt diksap en thee uit een rietjes beker, maar zijn melk weigert hij uit een gewone beker te drinken. Melk wil hij alleen uit de fles. Voor nu laat ik dit maar zo, ik bied het wel regelmatig aan in een beker. De ene keer wil hij er wel een paar slokjes uit de andere keer helemaal niet.
Hopelijk komt 't vanzelf als hij er aan toe is.

jama mv Thijs

Ties drinkt echt alleen uit flessen. Rietje??? Wat moet je ermee??? Beker... Kadengggg... op de grond. Wel eet ie sinds kort van een vorkje of lepel. ( moet mama er wel iets aan/op doen he)

groetjes tamara

Terug
Bovenaan