Tuitbeker gehannes.. Tips gevraagd!!

ja die hebben wij nu ook, hoeveel heb je er? ik heb zelf nog geen reserve tuiten in huis.. dus als je er niks mee kan wil ik ze wel van je overnemen

Ik gebruik momenteel de tuitbeker van NUBY. Anti-lek en makkelijk vast te houden zonder van die onhandige handvaten
    deze dus...

Ook heb ik er één van difrax

De linker  (kleur) heb ik. Is geen anti-lek, maar wel lekker klein om mee te nemen en handig voor in de kinderstoel. Liggend drinken wil met deze beker ècht niet.

Ook de tuitbekers van de baby-dump heb ik, maar die gebruik ik haast niet.

Bedoelen jullie deze (onding-)beker van de avent???

Groetjes happyM.

Die difrax-tuitbeker (die  ik op het plaatje net liet zien)  heeft trouwens een zachte tuit en zachte handvaten, lijkt wel een beetje op zacht rubber. Lekker anti-slip en zacht in het mondje...

Oe,.. daar heb je die Avent griezel haha..

José, ik weet niet waar je woont maar opsturen is te kostbaar voor wat je ervoor krijgt. Past niet door brievenbus he.. De tuiten kosten 5,95 euro per twee stuks (hoef je er niet voor te geven hoor!). Als je in de buurt woont is dat natuurlijk handig.. anders kun je ze net zo goed in de winkel kopen..

HappyM,

Waar heb je die Nuby beker gekocht?
Ik heb die van Nuby met een tuitspeen en vind Kay dus super. Zoek dus de opvolger! En aangezien die Nuby niet lekt is dat dus ideaal!!

Esmé

Hee hoi Esmé.

Ik kreeg een paar maand na mijn bevalling zo'n muts van (een soort van) felicitas aan de deur. Die heeft me van alles geprobeert aan te smeren zoals een boekenserie enzo. Ze had ook zo'n NUBY-set bij zich. Die he ik wel van haar gekocht. Zat het volgende in:

deze bijtring

zo'n anti-lek rietjesbeker

nou, zo'n anti-lek tuitbeker dus

zo'n speen voor na de borstvoeding. Lijkt een beetje op de tepel qua vorm en structuur en tijdens het zuigen beweegt de speen iets in en uit de mond van de baby.

twee van die lepeltjes die op dit plaatje staan. Van die warmtelepeltjes... Tygo eet hier zijn warme hap echt heel goed mee, hier past wat meer op als op een ander lepeltje.

en één zo'n fles (ik heb die gele)

Nou da's toch een heel mooi pakket. Ik weet niet meer precies wat ik ervoor betaald heb. €20 of €25 volgens mij.

Ik hoop dat alle plaatjes werken. Misschien kun je zo'n tuitbeker wel op hun site bestellen. Of de verkooppunten bekijken.

Succes. Groetjes Marieke

Nou als die (felicitas)muts met de vut gaat, kan ik haar volgens mij zo opvolgen hahahaha Jeetje wat een verhaal en plaatjes hihi

Terug
Bovenaan