Tummy tub of badje?

<p>Waar kiezen jullie voor? Een Tummy tub of een badje? </p><p>Ik ben heel benieuwd naar jullie argumenten en ervaringen! </p>

Een badje! 100%. Tummy tub nooit gebruikt en daarnaast kun je die ook maar heel kort gebruiken. Wij hebben geen bad thuis, dus ben heel blij dat we een badje voor onze zoon hebben waar hij nog even in kan.

Een badje! Wij hebben het alleen in de kraamweek gebruikt, daarna namen we haar gewoon mee onder de douche. De ene onder de kraan en de ander pakte haar dan aan om af te drogen en aan te kleden. Ik zou kijken of je het van iemand kunt lenen, want je gebruikt het maar heel kort.

Wij hebben een badje, maar mee onder de douche is veel makkelijker. Ik zou iets goedkoops kiezen, want je gebruikt het maar kort. We gaan het bad in de zomer maar buiten zetten

Wij hebben het bad juist heel lang gebruikt. Zeker tot ze 1,5 jaar was. Ze worden al snel te zwaar om onder de douche te nemen (bovendien is alleen douchen ook wel een erg fijn moment nadat je een aantal keer samen hebt gedoucht) en dan is een badje heel fijn. Onze dochter genoot enorm van het badje. Sind een paar maanden staat ze zelf onder de douche. Dat je het bad heel kort gebruikt gaat dus zeker niet altijd op ;)

Een shantala. Is net zoiets als een tummy tub maar dan iets groter. Dochtertje heeft er lang ingezeten. Wij hadden deze ivm kleine badkamer. Badje had niet gepast. 

Tummytub! Ik vond het badje juist niks, gaat veel meer water in en is lastig leeg te gooien. Mijn dochter vond het heerlijk in de tummytub. Inmiddels is ze 14 maanden, stevige dame van 12 kg en past er nog prima in en vindt het nog steeds lekker om erin te zitten. 

Tummytub! Ze vond het zo fantastisch en heeft er zeker lang ingezeten. Wat ik ook fijn vond dat ik dat gewoon in de keuken kon doen, tummy in de wasbak en aankleedkussen er naast. Ideaal alles op werkhoogte. Toen ze kon zitten langzamerhand overgegaan naar een gewoon bad, maar dan moet je die wel hebben natuurlijk. Ik vind een badje inderdaad veel te groot, veel gedoe met water etc., maarja dat is persoonlijke keuze natuurlijk. 

Terug
Bovenaan