Tussen 1 en 10 december uitgerekend?!

A

Anoniem

Guest
Ik zou t leuk vinden met een klein groepje verder te kletsen! Het topic december 2008 is mij te groot geworden!

Ik ben zelf vandaag 6 weken en 4 dagen zwanger van ons eerste kindje en ik ben 30 jaar oud. Komende donderdag eerste echo! Spannend, precies bij 7 weken.

Mijn kwaaltjes zijn moeheid, wat gevoeligere en grotere (!)  borsten en af en toe beetje gammel. En af n toe wat onzeker, heb behoefte aan bewijs...  

Vandaag zijn de kannen van Moeders voor Moeders gebracht, dus daar ga ik nu aan deelnemen. Ben blij dat ik minder vruchtbare vrouwen kan helpen, ben zelf ook door behandelingen in t ziekenhuis zwanger geraakt! (Clomid) Doen jullie ook mee?

Ik vind het een beetje 'saaie' weken... De euforie van het testen ligt nu wel achter ons, verder kun je niks, zie je niks, zeg je het nog niet tegen iedereen en je weet ook nog niks! Nou ja, ik weet gelukkig over 3 dagen al wat meer, spannend!!

groetjes!

Hoi netgetrouwd!

Wat leuk dat je al zo snel een echo krijgt! Is er een speciale reden voor? Bij ons doen ze het alleen zo vroeg als er een reden is, zoals bloedverlies of niet weten hoe ver je zwanger bent of een eerdere miskraam o.i.d.
Ik hou het erop dat ik vandaag precies 7 weken zwanger ben. Mijn ei was op 10 maart, die voelde ik en het klopte ook exact met mijn cyclus en van de maanden ervoor. Dat betekent dat ik 1 dec ben uitgerekend, maar volgens de verloskundige op 3 dec, omdat zij uitgaan van een 28-daagse cyclus, maar die van mij was telkens 26 dagen. Erg verwarrend misschien, maar goed ik ga uit van mijn eigen lichaam en met de twaalf weken echo zullen we wel horen wie gelijk heeft, hihi..
Ik heb dezelfde klachten als jou, groeiende borsten (erg pijnlijk als je er tegenaan stoot!), af en toe sneller moe, misselijk (maar niet overgeven) en af en toe wat buikpijn. Op 24 april heb ik mijn eerste bezoek bij de VK, ik heb er zin in, dan wordt het eindelijk echt! Nu heb ik inderdaad ook zoiets van, nou laat er maar een buikje komen en dat we het hartje horen kloppen, dan kunnen we het eindelijk aan iedereen gaan vertellen. Niemand weet het nu nog en dat willen we dus zo lang mogelijk zo houden!
Ik doe niet mee aan moeders voor moeders, is een persoonlijke reden. Ik vind het wel goed dat jij wel mee doet, je helpt er toch andere vrouwen mee!
Ik hoop dat we hier een leuk clubje krijgen, is altijd even afwachten. Ik praatte tot nu toe veel mee op het klusforum waar ik in begonnen was, maar ik ben tot nu toe de enige die al zwanger is en dan kun je je ei niet zo kwijt, omdat er niemand is met dezelfde kwaaltjes en vragen. Ik blijf ze wel volgen, hoop dat er snel meer zwanger zijn, want het staat nu al een tijdje stil!

hoi,

Ik ben uitgeteld voor 9 december, morgen ben ik 6 weken zwanger!
dit vind ik erg leuk maar ook heb ik wat angst. het is nog zo pril...
mijn eerste afspraak bij de gynaeco is op 8 weken, de dagen gaan ontzettend traag voorbij. vermits ik verpleegkundige ben, zit ik nu al thuis, alleen...
fijn dus om wat collega zwangeren op te zoeken op het net.
mijn kwaaltjes zijn: lichte misselijkheid, moeheid, lage bloeddruk en sinds gisteren verdraag ik geuren niet meer goed.

groetjes

Hey Net getrouwd,

Wat leuk dat jij ook zwanger bent. Hoe ben je nu toch zwanger geraakt???  Ik ben 7 november uitgereknd. ........

Groetjes NIcole

Hallo meiden,
Ik ben 6 weken en 4 dagen zwanger van ons derde kindje. Heb een dochter van 6 en een zoon van 4. Heb in mei vorig jaar en in februari 2008 een miskraam gehad, dus ben nu erg gespannen. Heb afgelopen vrijdag een echo gehad en het hartje klopte!!! Ik was toen precies 6 weken. Ik ben op 5 december uitgerekend , ha ha! Ben een beetje misselijk de hele dag (maar niet spugen) en als ik iets eet dan is het over. Maar ja, kan moeilijk de hele dag eten... Verder ruik ik alles heel sterk. Ik ben een echte koffieleut, maar als ik nu koffie ruik, of er alleen maar aan denk, word ik echt niet goed.

Moet eigenlijk de verloskundige bellen voor een afspraak. Zie er een beetje tegenop omdat mijn ervaringen met de verloskundige  tijdens mijn laatste zwangerschap niet zo goed waren. Maar goed, moet toch gebeuren... Zou toch leuk moeten zijn?

En duimen dat het allemaal goed blijft gaan met ons, en in december een paar mooie baby's in onze armen kunnen sluiten.

Liefs,
Doornroosje

heee meide
ik ben rielle 20 jaar
ben nu 6weken3dagen
als het goed is ben ik 6 dec uitgerekend
spannend hoor allemaal
ik moet 28 april voor de eerste echo
ben wel nog erg onzeker zal blij wezen
als ik het hartje heb horen kloppen..!!
hebben jullie het al verteld of wanneer gaan jullie het doen.?
wij gaan het op 5 mei vertellen dan is mij schoonvader jarig
en gaan dan altijd met de hele familie uit eten
dus een goed moment om het te vertellen
we gaan een taart laten maken met roze en blauwe muisjes
met de tekst we krijgen een baby
en die laten we als toetje op tafel zetten door de ober leuk he...
ben echt benieuwd hoe ze gaan reageeren..!!
ik denk dat dit voor hem het mooiste verjaardags kadoo is
ik denk echt dat de hele familie gaat huile
spannend allemaal
wanneer gaan jullie het vertelle
groetjes

Hee meiden,

Leuk al die reacties! En leuk Nicole, dat ik jou ook hier mag tegenkomen! Laatste ronde Clomid zwanger geworden, nu iets van 6 weken en 4 dagen. Vandaar dat ik ook zo vroeg een echo krijg, ik liep in het ziekenhuis want ik heb PCOS.

Vanmorgen echter de schrik van mn leven: had bruine afscheiding!! Aaagghhhh! Nou hoor ik gelukkig van veel meiden dat ze dat ook hadden, sommigen wel 3 maanden lang dus ik probeer vertrouwen te hebben. Nog 2 dagen tot aan de echo.... Heeft iemand van jullie dit ook?

Heb geen buikpijn, dus dat scheelt. Vanmorgen kon ik echt bijna niet eten, nu is dat weer weg gelukkig. Ik had voor het eerst twee eitjes die waren gesprongen, dus ik maak een piepkleine kans op n tweeling, dus dat is ook erg spannend donderdag!!

Ik hou jullie op de hoogte,

groetjes Lot

Vandaag onze eerste echo, heel vroeg al aangezien wij in t ziekenhuis liepen om zwanger te raken. En ook al zag je nog niet veel, wel een hartje dat klopte!!! Wat een ongelooflijk wonder, en dat gebeurt allemaal in mij!! Volgende week vrijdag nog een echo om te zien of t goed groeit, en als dat er goed uitziet word ik waarschijnlijk overgedragen aan de verloskundige als 'gezonde' zwangere vrouw, hihi!! Echt, de spanning was zooo groot vandaag en had geen oog dicht gedaan. De tranen liepen over onze wangen toen ze zei dat t hartje klopte!! Nou, tot zover mijn update. Nog meer nieuws is dat ik morgen mijn contract teken voor een nieuwe baan, ook allemaal erg dubbel nu. groetjes Lot!

Terug
Bovenaan