Tussen 1 en 10 december uitgerekend?!

Hoi net getrouwd!

Gefeliciteerd hoor! Erg mooi lijkt me dat om het hartje te horen! wij moeten helaas tot 14 mei wachten, dan ben ik al elf weken! Dat duurt nog zo lang en je gaat je toch wel ongerust maken! Als ik een dag niet misselijk ben of niets voel word ik onzeker.
Maar vandaag vole ik veel in mijn buik, dus het zal wel aan het groeien zijn.

Grappig dat je vandaag een arbeidscontract hebt getekend! Weten ze dat je zwanger bent? Ik ben mijn baan sinds 1 april kwijt, mijn contract werd niet meer verlengd en ben nu dus weer op zoek naar een nieuwe baan, maar dat zal denk extra lastig worden als ze weten dat ik zwanger ben! Hoop toch echt dat het wel gaat lukken binnen korte tijd!

Ik krijg een half jaar contract, dus er bestaat natuurlijk een reeele kans dat ze die niet verlengen op t moment dat ik met zwangerschapsverlof ga. Maar dat zien we dan wel weer, dit was onze grootste wens!

Overigens kunnen wij in dit stadium nog geen hartje horen kloppen, alleen maar zien. Grappig he! Maar het lijkt nog absoluut niet op een kindje hoor, het is meer een tuinboon, haha. Volgende week nog een keer terug, toch weer spannend.

Mijn borsten deden veel minder zeer en waren minder gespannen, dus ik maakte me ook zorgen. Maar toch betekent dat niks. Wel veel last van mijn maag de hele dag, maar hoed gelukkig niet over te geven.

Nou succes en niet TE veel zorgen maken als dat lukt! Groetjes Lot

Hoe staat het met de vroege december mama's??!!

Ik heb vrijdag weer een echo en de zenuwen en onzekerheden bouwen zich op... brr!

Hallo dames,

Ben ook in december uitgerekend.. Ben 9 december (volgens internet) uitgerekend. Ben nu 7 weken en 3 dagen. Dit is mijn tweede zwangerschap. Tot ons grote verdriet is ons zoontje in de 35ste week levenloos geboren. Hij zou nu bijna 15 maanden geweest zijn.
We vinden het dus erg spannend allemaal.
Op 6 mei heb ik mijn eerste echo, ben dan precies 9 weken. Mijn borsten zijn iets voller, soms heb ik wat last van pijnlijke tepels, ben moe en verder heb ik soms last van misselijkheid en last van mijn maag waar spugen ook bij hoort.Ook ruik is een stuk beter en de hormonen gieren door mijn lichaam.
Ouder, broers en zussen hebben we het grote nieuws al verteld. Sommige goede vrienden weten het ook al.

Groetjes.

Hoi, leuk! 9 december, ik heb net gehoord dat ik op de 4e ben uitgerekend. Vandaag 8 weken en 1 dag! Ik heb een echo gehad en dat was fantastisch! We zagen een hoofdje en een lijfe, het hartje dat klopte, de ruggengraad en de vruchtzak! WooooW! Echt onwerkelijk. Nu lekker een weekje naar Portugal, genieten van t nieuws en een kleurtje en energie opdoen. Daarna meteen in een nieuwe baan starten, zal met mn moeheid wel heftig zijn! grotjes Lot

Hey meiden,
Ben een tijdje niet op het forum geweest, maar ik vind het erg leuk om iedereen zijn verhaal te lezen. We zijn allemaal bijna evenver,  dus  alle verhalen zijn heel herkenbaar. Ik ben inmiddels 8 weken en 1 dagen (uitgerekend 5 december). En sinds ik vanochtend wakker word ben ik misselijk!! Echt kotsie, bah. Ik dacht dat ik deze keer de dans wel zou ontspringen, maar helaas.

Ik ben afgelopen dinsdag voor het eerst naar de verloskundige geweest. Mijn vorige zwangerschap verliep niet erg lekker en had veel negatieve ervaringen met deze verloskundige. Helaas, zat er geen andere verloskundigepraktijk in de buurt, dus ik moest hier wel weer heen. Geukkig bleek er een andere verloskundige te werken! Een goed gesprek gehad. Ze gaan me extra in de gaten houden en controleren op suiker. En ik krijg met 30 weken een extra echo.

Kreeg alleen wel de vraag of ik een kansberekening wilde doen. Ik ben 32 dus zit nog niet in de 'risico' fase, maar je krijgt het wel aangeboden. Bij mijn vorige twee was dit nog helemaal niet. En, ik wil die keuze ook helemaal niet maken!   Hebben jullie hier ook ervaring mee en wat hebben jullie gedaan?    

Volgende week zit ik met m'n kont in het zwembad in Turkije, heerlijk!

Liefs,
Doornroosje

Hoi,

zit nu in mijn tiende week en ben dus uitgerekend op 5 december.
Vind het Forum ook erg groot en heb soms het idee dat mijn "probleempjes" een beetje wegvallen tegen de andere problemen die hier staan.
Heb de fase van misselijkheid een klein beetje achter me gelaten, en ben nog wel erg moe maar geef er niet meer zo erg aan toe.
Zit wel erg met de emoties en heb ook wat jij hebt...ik voel niets....soms denk ik wel eens dat het er helemaal niet is......je zit net een beetje in de tussenfase....geen meiden uit mijn buurt die ook zwanger zijn en dus helemaal met niemand kunnen overleggen.....jammer want juist in deze periode heb je mensen om je heen nodig die voelen wat jij voelt....
Dus  als je met een kleine groep wilt verdergaan, dan ben ik zeker van de partij...laat me maar weten hoe...

groeten Jennifer

Hee hallo,

Ik ben 30 jaar en ben nu 9 weken en 4 weken zwanger! En dus op 4 december uitgerekend volgens de verloskundige. Ik ben daar bijna 2 weken geleden geweest. Allemaal wel spannend, omdat dit mijn eerste zwangerschap is. Mijn vriend wil wachten met het vertellen aan de familie tot na de eerste echo, maar ik vind dit zo lang duren! Ik had het graag met moederdag gedaan, de hele familie bij elkaar. Maar ik kan het me ook wel voorstellen, omdat het voor hem natuurlijk helemaal afwachten is. Ik voel tenminste nog wat, hij helemaal niks. Ben af en toe wat beroerd, maar meer het licht in het hoofd en niet overgeven of zo. Ook doen mijn tepels vaak erg zeer. De smaak is ook niet meer hetzelfde, koffie bijvoorbeeld smaakt nergens meer naar. Ik probeer al zo min mogelijk te nemen, maar helemaal niet valt zo op, anders dronk ik het namelijk best veel. Ik ben schoonmaakster van beroep en dan is het soms behoorlijk pittig. Gauw moe. Maar niet toegeven, want anders ging ik ook zo door. Ik zal blij zijn, als het 20 mei is geweest, dan kunnen we het in ieder geval vertellen!!!

Tot een volgende keer,

groetjes BJ

Terug
Bovenaan