Tussen hoop en vrees

ppfff ik kan me voorstellen dat je er als een berg tegenop ziet
ik heb dit meegemaakt bij een oud-collega en die heeft tijdens de zwangerschap geroepen  dat het maar afgebroken moest worden... ze heeft ongelooflijk in de put gezeten en een paar weken na de bevalling was het weer helemaal goed, echt hormonaal dus...

ik kan alleen maar zeggen: als je het echt echt echt wilt, zou ik er ook zsm aan beginnen, maar als je ook maar iets twijfelt of je wel een tweede wilt (maar dat maak ik absoluut niet op uit je verhaal) zou ik het niet doen.

zie het als een voordeel dat je nu de wegen weet, en zorg voor stand-by oppas voor je kleine meisje, dan heb je daar geen zorgen over

sterkte met alles meissie!

liefs Jenneke mv Ivar

Mijn vriendin is ook zo vreselijk misselijk geweest van beide zwangerschappen... ik had het zo met haar te doen. Gelukkig was ze niet zo ziek dat ze helemaal niks meer binnen kon houden.

Ik vind het erg moedig van je dat je zelfs maar overweegt om voor een tweede te gaan. Het verlangen naar nog een kindje moet dan wel heel groot zijn (daar weet ik, moeder van 2 natuurlijk alles van).

Ik wens je veel moed en kracht en hoop dat je er snel uit komt wat te doen.
Gelukkig waren je laatste maanden wel fijn, misschien moet je je daar maar meer op focussen.

Veel sterkte!

Liefs,

Tessie

Ik kan me heel goed voorstellen dat je angst hebt voor een volgende zwangerschap.
Het is inderdaad wel zo,dat als je toch nog graag een kindje wilt,je het wel gehad hebt allemaal.
Heel veel succes met je beslissing!
Groetjes Tanja.

Hallo lieve mama's,

Bedankt voor jullie lieve reacties, ook namens mijn man. Het geeft kracht en moed om te lezen dat we niet gek zijn, dat we bang zijn. Klinkt misschien vreemd, maar het is wel zo.

Jantine, misschien is het fijn om samen wat gedachten uit te wisselen via de mail? Ik zou het heel fijn vinden. Je mag me mailen op evelienenrenee@gmail.com.

Wat voor ons wel duidelijk is geworden, mede door jullie reacties, dat het wel of niet komen van een tweede kindje geen discussie is. Dat willen we zó ontzettend graag. We weten dat daarvoor een prijs betaald moet worden, maar we zullen goed moeten onthouden waar we het voor doen.

Dikke kussen,
Evelien

Terug
Bovenaan