Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heel normaal. Symptomen komen en gaan. Bij mn dochter had ik zelfs helemaal niks. Het kan over 2 weken ineens weer anders zijn. Geen zorgen, het is echt normaal.
Kan prima hoor. Mijn eerste symptoom was het groeien van mijn buik bij 14 weken. Die eerste kleine bolling was het eerste, en daarna pas het getrapte vanaf een week of 20.
Geen misselijkheid of vermoeidheid gehad, pas vanaf een week of 34 kwam dat. Probeer je niet teveel zorgen te maken. En gefeliciteerd met je zwangerschap ?
Ik had rond die tijd ook nergens last van, bij mij begon de symptomen ineens van het ene op het andere moment dat ik mezelf echt beroerd voelde toen was het ook 30 35 graden in Nederland maar ik ben toen 4 weken echt beroerd geweest en ook dat was van hrt ene op het andere moment weer weg.
Ik ben nu 26 weken zwanger en heb tot vorige week ook bijna geen klachten gehad. En nu beginnen de andere symptomenweer. Maar het verschilt echt per persoon.
Dus probeer je niet te druk te maken.
Ik heb de hele zwangerschap niet echt ergens last van gehad en ben nu 37 weken, zodra je je eerste echo hebt gehad voel je je meteen echt zwanger.
Dat had ik tenminste.
Maak je niet te druk , niet iedereen heeft ergens last van.
Hihi hier idem dito,,Maar klop het af als je nergens ‘last’ van hebt. Ik ben nu 10 weken zwanger en nergens last van. Mijn Verloskundige zei, zeg dat maar niet te hard haha wie weet komt dat nog.geniet van je zwangerschap! ?