Tussen week 5 en 6 geen symtonen

@Suer, herkenbaar. Ik ben nu 6+4 en heb, met uitzondering van wat gevoelige borsten, ook nergens last van. Aan de ene kant heerlijk inderdaad, maar ben blij als ik volgende week hopelijk een goede echo heb gehad... 

Heel normaal. . Ik ben 2x zwanger geweest  Beide keren 0.0 symptomen! Ik werd niet ongesteld, dat was het enige waaraan ik merkte dat ik zwanger was. En beide keren met 8 weken een prima echo. Vanaf week 10 werd ik soms een beetje misselijk, maar ik heb nóóit gespuugd, nóóit zere borsten en bandenpijn gehad etc.. Alléén lichte misselijkheid en moeheid! Nu 2 gezonde dochters! Dus symptomen zeggen niks! Geniet er maar gewoon van, het kan morgen ineens anders zijn hoor ;) 

Heel normaal. . Ik ben 2x zwanger geweest  Beide keren 0.0 symptomen! Ik werd niet ongesteld, dat was het enige waaraan ik merkte dat ik zwanger was. En beide keren met 8 weken een prima echo. Vanaf week 10 werd ik soms een beetje misselijk, maar ik heb nóóit gespuugd, nóóit zere borsten en bandenpijn gehad etc.. Alléén lichte misselijkheid en moeheid! Nu 2 gezonde dochters! Dus symptomen zeggen niks! Geniet er maar gewoon van, het kan morgen ineens anders zijn hoor ;) 

Geniet ervan! Ik maakt mii er druk om en werd tegen week 7 zooooo misselijk bij de 2e zwangerschap.. ik hield amper wat binnen... nu 21 wk zwanger en voel me gelukkig erg goed..

Jup, ik.. tot 6 weken nu bijna 11 weken zwanger en ik zou blij zijn als ik me weer normaal ga voelen.
Bij mijn eerste zwangerschap de gehele zwangerschap 0 symptomen tot de laatste weken en toen kreeg ik brandend maagzuur.

Voor nu gefeliciteerd met je zwangerschap!

Terug
Bovenaan