tussengesprek gehad en mogen door voor ivf 2!!!

Hoi Roelien,

Wel grappig zeg, we zijn allebei even oud en volgens mij woon ik ook nog heel dicht bij jou in de buurt, aangezien jij het over Roosendaal had....ik woon in Bergen op Zoom! Heb trouwens ook al veel negatieve dingen gehoord over st. Franciscus in Roosendaal, ben er zelf ooit 1 keer geweest voor een scan toen ik ziek was en dat beviel me ook niet. Ik loop nu nog gewoon bij de gyn in Lievensberg in Bergen op Zoom, maar als het zo niet lukt zullen wij ook wel naar Rotterdam gaan (ben ik ook al geweest toen ik ziek werd, daar is alles echt ontdekt...ben dus overal al bekend) En wat betreft die vervroegde overgang, dan kunnen wij elkaar ook de hand schudden! Ik ben dan nog wel niet in de overgang, maar dat werd wel verwacht toen ik aan de chemo zat. En ik loop nu een heel groot risico dat ik dus op mijn dertigste ofzo al in de overgang kom. Goed van ons dus dat wij allebei jong moeder wilden worden! Inderdaad, net wat je zegt, als dat niet zo was geweest was het waarschijnlijk nooit meer gelukt en nu heb je nog een goeie kans! Ik hoop echt dat het bij jou allemaal gaat lukken, en snel ook! Heel veel succes en bedankt voor je antwoorden!

Liefs, Anke

He Roeltje,

Wat een echte ei...ls bij die verzekering hoor. Het is allemaal al moeilijk genoeg.

Wel fijn dat ze een nieuwe oplossing hebben voor de 2e poging. Ben reuze benieuwd en ontzettend blij voor jou.

Ga weer dikke duimen draaien hoor. En dat deze poging mag slagen. Inderdaad wat Inge zegt. Je hoeft er maar 1tje te hebben. Bij ons is ook maar 1tje teruggezet. En ik ben nu al 14,2 weken zwanger. Het kan ook echt goed komen. Let maar op. Jij komt dadelijk bij ons andere clubje.

Liefs
Nicole

Hoi Roeltje,

Pfffffffff, daar wordt je moe van zeg. Die mensen weten echt niet waar ze mee bezig zijn. Wat een impact zo'n behandeling op mensen hebben.

Ik wil je heel veel succes wensen met de 2de poging, hopelijk gaat dit hem nu worden.

En wat Inge en Nicole ook al schreven, 1 is voldoende.
Wij hadden 6 goede emmy's waarvan we er (gelukkig) maar 1 van terug geplaatst hebben. Van dit Kruimeltje ben ik nu 8 wkn zwanger en afgelopen dinsdag hebben we het  zien kloppen. De andere 5 waren bleken helaas niet meer goed genoeg om ingevroren te worden.

Kruimel

Hee Roelien,

Nog ff een aanvulling op mijn berichtje wat misschien hoop geeft. Ik zit ook in de vroege overgang. Bij ivf produceerde ik met de maximale hoeveelheid puregon(300 eenheden)  slechts 2 follikels en daar was er 1 van gevlogen bij de puntie. 1 follikel dus over! Ik ben ondanks een te hoge fsh en maar 1 ei zwanger van de eerste ivf dus je ziet dat het kan! Er lag een meisje naast me op het uitslaapkamertje en die had MEGA veel eitjes steeds en was aan ivf nr.4 bezig. Geen overgang toch pech. In mijn beleving maak je dus een prima kans!

GOODLUCK!
x ing

Terug
Bovenaan