Hey!
Tips voor het wachten, tja.... ik plan die weken zo vol mogelijk met leuke dingen. Dan denk ik niet zoveel aan testen enzo, haha! Maar ja, als je dan even rustig zit, schiet het toch weer je hoofd in.
E voor snel zwanger worden heb ik helaas geen tip... Wj zijn nu 2,5 jaar bezig, volgens onderzoeken is alles perfect bij ons, maar het wil niet lukken. Ook de 3 iui hebben geen succes gehad, dus in augustus hebben we onze eerste ivf. Nu even rust!
Van mijn gyn krijg ik wel de tip (moet ook na iui) om minimaal een half uurtje te blijven liggen met je billen iets omhoog. Onder een kussentje ofzo, met je benen gebogen. Niet dat het heel goed helpt of er duidelijk verschil is, maar zo maak je het de zaadjes net wat makkelijk om verder naar binnen te zwemmen. Als dit na de iui ook moet, zal er vast wel een kern van waarheid inzitten.
Wat wel belangrijk is, is om vast foliumzuur te slikken al dan niet met multivitamines in 1 pil. Dit verkleint onder andere de kans op een open ruggetje. Van foliumzuur moet je een bepaalde spiegel opbouwen en dat duurt 3 maanden voor ze spiegel is beikt. Dus wel een tip!
Of je alleen foliumzuur slikt of pilletjes foliumzuur
Plus vitamines maakt niet uit, waar jou voorkeur naar uit gaat!
Succes!
Liefs Daisy