Tussenstand/ vraagje

Hey jcg,

Welkom hier!
Een prop bruin slijm, dat kan van alles betekenen. Zelf heb tussen mijn ei en ongi in ook wel eens een prop bruinig slijm. Niet echt heel bruin, maar net een beetje bruinig gekleurd. Zelf denk ik dat dat nog een restje is van mijn cervixslijm dat tijdens mijn eisprong niet naar buiten is gekomen en flink is ingedikt. Zo ziet het er bij mij ook uit.

Als dit propje doorzichtig is met wat sliertjes zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn. Als de prop echt bruinig is, denk ik dat niet, want bruin bloed betekent oud bloed. Aan de andere kant, als jij een vroege innesteling hebt gehad, kan het best al oud bloed zijn.

Het kan dus nog alle kanten op! Kan ik meteen alvast intoduceren bij het minst favo woord op dit forum: wachten!

Succes en dat je snel een positieve test in handen mag hebben!

Liefs Daisy

Hoi Daisy , dank je wel voor je reactie. Ik ben ruim 8 jaar aan de pil geweest en drie jaar spiraal gehad.
Nooit eerder mee gemaakt! Misschien oud bloed of spermarest. Ben benieuwd wanneer ik ongesteld wordt (of niet), want dan weet ik of ik weer een normaal cyclus heb. Ik heb over het algemeen best geduld, maar bij dit soort dingen.. Tips voor wachten ;-) en hoe je evt. snel zwanger kunt worden.. Ben nog een beetje een leek op dat gebied.
Liefs

Hey!

Tips voor het wachten, tja.... ik plan die weken zo vol mogelijk met leuke dingen. Dan denk ik niet zoveel aan testen enzo, haha! Maar ja, als je dan even rustig zit, schiet het toch weer je hoofd in.

E voor snel zwanger worden heb ik helaas geen tip... Wj zijn nu 2,5 jaar bezig, volgens onderzoeken is alles perfect bij ons, maar het wil niet lukken. Ook de 3 iui hebben geen succes gehad, dus in augustus hebben we onze eerste ivf. Nu even rust!

Van mijn gyn krijg ik wel de tip (moet ook na iui) om minimaal een half uurtje te blijven liggen met je billen iets omhoog. Onder een kussentje ofzo, met je benen gebogen. Niet dat het heel goed helpt of er duidelijk verschil is, maar zo maak je het de zaadjes net wat makkelijk om verder naar binnen te zwemmen. Als dit na de iui ook moet, zal er vast wel een kern van waarheid inzitten.

Wat wel belangrijk is, is om vast foliumzuur te slikken al dan niet met multivitamines in 1 pil. Dit verkleint onder andere de kans op een open ruggetje. Van foliumzuur moet je een bepaalde spiegel opbouwen en dat duurt 3 maanden voor ze spiegel is beikt. Dus wel een tip!
Of je alleen foliumzuur slikt of pilletjes foliumzuur
Plus vitamines maakt niet uit, waar jou voorkeur naar uit gaat!

Succes!

Liefs Daisy

Jeetje dat is balen! Fijn dat lichamelijk alles in orde is, maar ja waarom mag je dan nog niet zwanger worden van moeder natuur.. Stom! Hopelijk helpt de ivf om wel zwanger te mogen worden! Spannend hoor!

Ik ben nu zo'n drie weken foliumzuur aan het slikken. Ik had al wel wat gelezen op internet. Die van de billen omhoog houden die ken ik idd al, dat doe ik dan ook braaf ;-) Thanks voor je tips!

Liefs

Terug
Bovenaan