tuttaa weg :-)

Hihi Christien, ik heb doe dat soms ook nog.... *bloos*

Superfijn dat ze van de speen af is! Wij zijn hier gelukkig al een half jaar van de speen af, gaat super. Idd wel een knuffeltje in bed.
Ik zou ook doorzetten, ook al zou ze er nog om gaan vragen, maar dat doet ze waarschijnlijk toch niet echt meer.
Groetjes!

Milton was er ook na 1 jaar af want die had het kapot gebeten ik heb er toen geen meer gekocht en hij vond het ook goed. Ik heb hem er nooit meer over gehoord Shanice heeft er nooit een gemoeten dus ik hoef niks af te leren ook. Ze duimen hier ook niet .
Maar fijn he dat het dan lukt .
groetjes lisette

Supergoed, GO ELOUNDA!!!!

Wat zullen jullie trots op haar zijn!
Isabelle heeft er ook nooit 1 gehad en duimt alleen als ze ziek is (gelukkig is dat bijna nooit)

Zo, nu ga ik verder naar de Bourne ultimatum kijken.

Liefs Monica

haha ook hier een moeder die het af en toe nog wel eens doet... was er eigenlijk een jaar vanaf maar werd toen depressief en ben weer begonne... *bloos* hier dus ook nog iemand, maar wel grappig om te lezen dat er dus nog 2 moeders zijn, hihi

Daniel duimt lekker , effies bij verdriet en effies voor hij gaat slapen, en heb er niet zoveel moeite mee, mn schoonfamilie duimde er ook heel veel en tot hun 12 e ongeveer en ze hebben allemaal een keigaaf recht gebit... dus zie het wel,

Liefs Marina

hoihoi,
nou vandaag ook gewoon goed doorgekomen, dus denk dat ik wel kan zeggen dat ze officieel speen af is.
de leidster maakte nog een klein foutje hihi ze zei bij het naar bed brengen 'zo lekker zonder speen slapen he' maar gelukkig antwoorde elounda netjes met 'ja tuttaa weg'
nu ligt ze er ook weer lekker in (ze heeft alleen nog geen zin hihi maar dat heeft ze wel vaker, lekker keettrappen in bed en liedjes zingen, klinkt wel altijd heel schattig). kan de speen dus echt opruimen, maar laat hem nog wel even in de la, waar zij hem niet kan vinden

groetjes linda

hoihoi,
nou vandaag ook gewoon goed doorgekomen, dus denk dat ik wel kan zeggen dat ze officieel speen af is.
de leidster maakte nog een klein foutje hihi ze zei bij het naar bed brengen 'zo lekker zonder speen slapen he' maar gelukkig antwoorde elounda netjes met 'ja tuttaa weg'
nu ligt ze er ook weer lekker in (ze heeft alleen nog geen zin hihi maar dat heeft ze wel vaker, lekker keettrappen in bed en liedjes zingen, klinkt wel altijd heel schattig). kan de speen dus echt opruimen, maar laat hem nog wel even in de la, waar zij hem niet kan vinden

groetjes linda

Terug
Bovenaan