Tuur streep sensitest

<p>Als ik echt goed naar de zwangerschapstest kijk zie ik een heel licht streepje in het hartje. 19e is Mn nod. Maar dacht doe eens een testje. Tis echt een mega licht streepje. En nu?</p>
 
Ook een licht streepje is goed. Een streep is een streep. Test morgen of overmorgen nog een keertje. Ik begon ook 3 dagen voor nod met een licht streepje op m'n test. Werd alleen maar donkerder. Ondertussen 17+2 week zwanger
 
Deze is echt heel erg licht. Ik denk nu zie ik dit nu wel goed. Foto van maken wil niet eens. Zie het ook alleen als ik de test wat kantel. Zo licht is het
 
Ook een licht streepje is goed. Een streep is een streep. Test morgen of overmorgen nog een keertje. Ik begon ook 3 dagen voor nod met een licht streepje op m'n test. Werd alleen maar donkerder. Ondertussen 17+2 week zwanger
 
Echt niemand meer? Ik heb net nieuwe testen besteld. Die komen dus overmorgen. Jeetje alles gaat me nu door Mn hoofd ? ik voel me niet anders dan anders en heb ook echt nergens last van dus ik geloof het gewoon niet. Geloof het pas als ik een hele dikke vette streep zie eigenlijks ? ook Mn vriend zegt net tis maar zo licht het is misschien wel niet zo. Jeetje en dan nu nog 2 dagen wachten tot ik weer wil testen en hij roept dood leuk ach dan wacht he toch ff een weekje. Pffff mannen
 
Terug
Bovenaan