Tuur streep sensitest

Zou nog ff paar dagen afwachten en dan weer testen. 
Je hoeft overigens niet altijd wat te voelen. Ik dacht na ongeveer anderhalf week overtijd, laat ik eens testen(was wel vaker laat) ja hoor dikke streep. Voelde me prima pas bijna week daarna begon ik kwaaltjes te krijgen 
 
Dank voor je reactie. Ja ik ga ook wachten. Nu al beetje spijt dat ik te vroeg het getest ? anders had ik deze twijfel niet gehad 
 
Hey,
Ik had ook een heel licht streepje en dat was zelfs op NOD. Inmiddels ruim 25 weken zwanger. Dus als je een tweede streepje ziet gefeliciteerd!
Helaas kan ik geen foto plaatsen
 
Een streep is een streep. Ik heb ook voor NOD getest en had een lichte streep. De dagen erna nog testen gedaan en die bleken netjes op te lopen. Inmiddels 16 weken zwanger van een tweeling. Clear Blue zou ik zelf niet doen. Die zijn minder gevoelig. Ik heb overigens alleen testen van de Action gebruikt.
 
ik had bij sensitest totaal geen streepje maar omdat ik toch wat symptomen had een clearblue gehaald die gelijk zwanger aangaf.
helaas uiteindelijk een missed-abortion gehad.
 
Dank voor alle reacties. Probeer overmorgen in de ochtend gewoon nog een sensitest want die heb ik besteld. Mocht die duidelijker zijn kan ik altijd nog een digitale halen die ook de weken vermeld 
 
Ik denk dat iedereen anders reageert op testen. Zo werken de normale ovu testen bij mij dus niet ? iedere 48 uur verhoogd het HCG dus overmorgen idd gewoon nog een test doen hopelijk zie je hem dan duidelijker!
 
Terug
Bovenaan