Tuurstreepje? Help?!

zie zeker een streep.
echter wil ik erbij zeggen dat ik van de week 2x vals positief had bij 2v5 trekpleister. (dezelfde verpakking)
dagen erna de dure gebruikt allen negatief en bij de HA ook negatief. 
dus voor de zekerheid morgen of overmorgen even een wat duurdere met evt. ochtendurine testen?!

Yes, ik zie ook een streepje. Als ik je een tip mag geven, doe nog even geen clear blue. Die testen hebben heel veel hcg nodig en je streepje is nog zo licht. Best kans dat de clear blue negatief aangeeft, terwijl je dus wel hartstikke zwanger bent. Kies dan liever voor de Kruidvat 2v5, de action of bijvoorbeeld sensitest. Die zijn allemaal vrij gevoelig en betrouwbaar. Met de KVK 2v5 en sensitest heb ik nog nooit een vals positieve gehad (en er zijn er heeeeeel wat doorheen gegaan ?). Wel dat er inderdaad een licht streepje kwam en ik een paar dagen later "ongesteld" werd. Dat waren vroege miskramen. Geen vals positieve testen.

gefeliciteerd!! ik zie ook echt een streepje! :)
Bij mij werkte de goedkope testen prima hoor zowel van de kruidvat als action. Gewoon om de dag even een testje doen dan weet je het zeker. ( als de lijntjes donkerder worden is het helemaal goed) Bij mij liepen ze heel snel op, kon overigens niet altijd een dag wachten hoor ;) 
Succes, maar alvast gefeliciteerd en lekker genieten !

Terug
Bovenaan