Tuurstreepje wel of niet zwanger?

<p>Hi meiden,</p><p>Ik ben nieuw hier en wij proberen sinds begin dit jaar zwanger te worden. Deze cyclus had ik een erg laten eisprong maar die heb ik weten te detecteren met een ovulatietest. Het is nu 4 dagen voor NOD en al een aantal dagen losse ontlasting. Ik heb dit vaak 1 keer een dag of 5 voor mij NOD, maar het duurt nu toch al een dag of 4/5. </p><p>Ik heb twee testen gedaan, 1 met mijn tweede urine om 09:15 en 1 om 11:00. Bij beiden verscheen binnen de 5 minuten (testen van Telano kun je tot 5 min aflezen). Mijn vriend en ik hebben een uur naar de testen zitten staren en ik zit mezelf nu een beetje gek te maken, hij zegt dat hij echt duidelijk streepjes ziet. Ik zie ze ook, maar ik heb toch het ervaringsdeskundige oog nodig van mensen met wat meer ervaring dan wij ;)</p><p>Kunnen jullie het zien?</p><p></p><p> </p><p> </p>
 
Ik zie inderdaad ook wel een licht streepje als je heeeel goed kijkt. Maar wellicht is het in het echt duidelijker dan op de foto. Aangezien je nog 4 dagen voor NOD zit, zou ik over 2 a 3 dagen nog een keer testen (of als je het op kan brengen op je NOD, dus over 4 dagen...) en dan zal de streep wel duidelijker moeten zijn als het echt een (goed ingenestelde) zwangerschap is. Spannend en alvast voorzichtig gefeliciteerd! 
 
Ja in het echt zijn ze zeker duidelijker zichtbaar! Maar juichen doe ik denk ik pas bij een hele duidelijke test, maar heel voorzichtig accepteer ik je felicitaties! :D 
 
Vind deze streepjes best duidelijk hoor! Mijn eerste testen, 1 dag voor NOD waren veel minder duidelijk! 


Gefeliciteerd! 
 
Dankjewel Mali! Kan het nog even niet bevatten omdat ik de tests vooral deed omdat ik ongeduldig was, de symptomen vond ik verwerpelijk omdat ik vaak ook deze vage klachten heb voor mijn menstruatie. Ergens dacht ik 'het is vast negatief', maar als ik test dan weet ik het zeker. En toen verschenen er opeens twee streepjes.. ontzettend spannend! 
 
Terug
Bovenaan