Tuurstreepje wel of niet zwanger?

Jaa zie ook tuurstreepje. Mijne was 4 dagen voor nog al wel heel donker. Maar verschilt per persoon.sommige pas na nod positief. Ik heb de clearblue nog gehaald. Die digitale die zegt echt zwanger of niet zwanger. Zou die gaan kopen en morgen met ochtendurine doen. Dan weet je zeker haha. Spannend he!   Veel succes 
 
Ja heel spannend! Ik ga de komende dagen elke ochtend testen. Heb vandaag ook beide keren niet met mijn eerste ochtendurine getest dus dat verklaart misschien de lichte streep. Ik heb net mijn garmin app gekoppeld en die zegt dat ik volgens mijn cyclus 4 weken en 6 dagen zwanger ben, maar ik heb mijn eisprong pas op 3 april. Volgens mij wordt een zwangerschap officieel gerekend vanaf de laatste dag van je laatste menstruatie toch?
 
Elke dag testen heeft niet zoveel zin, aangezien je hcg elke 2-3 dagen verdubbelt. Dus als je toch vaker wil testen dan is om de zoveel dagen zinvoller. Daarnaast zeggen oplopende streepjes niets over de kans op een eventuele miskraam of de gezondheid van je kindje. Je telt vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Als je een erg onregelmatige cyclus hebt dan kan dit bij de termijnecho een wat vertekend beeld geven, omdat je dan mogelijk minder ver bent dan je zou denken als je een late eisprong hebt gehad.
 
Terug
Bovenaan