Tv programa over zwanger worden en zijn iedere donderdag op NED 1 !

Hallo allemaal

gisteren zat ik zo te zepen en kwam achter dat er een niewe programa over zwanger worden en zijn op tv is. Hondert stellen met een kinderwens worden een jaar lang gevolgd.
Vandaag is herhalin op NED2 14.10-15.05. Programa heet BABYBOOM

Gisteren ook iemand gekeken?

Voor die het leuk vinden en tijd hebben KIJKEN !!!! Ik vond het wel leuk en zag stukjes voor de volgende keer en het wordt wel spanend.

Groetjes Boontje van novemberforum

hallo boontje,

Ja ik heb gekeken....
Maar misschien is het voor sommigen van ons hier wel heel confronterend dat je dit hier schrijft...
Wij zijn allemaal in de medische molen en worden niet zo maar zwanger.
Voor sommigen van ons is dat programma dan misschien ook wel helemaal niet zo leuk om te zien! Heel confronterend soms...
Tuurlijk zien we ook mensen die ook niet vanzelf zwanger worden in het programma, maar toch...

Ik begrijp dat jij wel zwanger bent (novemberforum) gefeliciteerd daarmee.
Maar ik hoop dat je ook begrijpt dat het enthousiasme voor dit programma hier misschien wel eens tegen kan vallen.

Groetjes,
mama Peet

Hoi Boontje.

Wil niet vervelend over komen maar ook  ik vind het persoonlijk een beetje vreemd dat je het programma leuk noemt??
Er zijn hier heel wat meiden die het alles behalve leuk vinden denk ik...

Het zal niet verkeerd bedoeld zijn van je maar ik denk, reageer er toch maar even op...

Geniet van je zwangerschap en veel succes!

groetjes Niekje

Het was niet verkeerd bedoelt hoor !!!!
Het gaat ook over mensen die moelijk zwanger kunen worden, en ik dacht dat het somige wel  willen kijken hoe andere mensen met zefde probleem mee omgaan. En als jij het te confronteren vind dan kijk je niet en mensen die het wel interesant vinden kunen toch kijken?

En ik ben niet de einige die deze programa leuk vinden, somige hebben zelf al een side gevonden over deze programa en zijn daar ook aan het kijken.

hallo Boontje,

Volgens mij heb je me verkeerd begrepen!!!
Naar mijn idee word je behoorlijk boos om mijn reactie en die van Niekje.

Ik zeg niet dat je het verkeerd bedoelt, maar voor sommigen onder ons is het heel moeilijk om naar zulke programma's te kijken.
Je wordt dan toch met "dikke buiken" geconfronteerd en dat is soms heel lastig.
Wat ik ook al zei, er zijn in dat programma ook mensen die niet makkelijk zwanger raken, dat is voor ons o zo herkenbaar.

Maar jij schrijft dat het een leuk programma is. En voor velen van ons is dit geen LEUK programma.
Misschien wel interessant, maar des te meer ook heel moeilijk en confronterend!

Ik wilde je alleen maar even laten weten dat het daarom misschien niet zo slim was van je om je berichtje zo op dit forum te plaatsen.
Geconfronteerd worden met zwangeren is voor ons allemaal vaak heel erg moeilijk, omdat wij veel verdriet hebben van het feit dat het bij ons maar niet wil lukken.

Groetjes,
mama Peet

Ik heb het programma ook gezien. het gaat inderdaad ook over mensen die al jaren in de medische molen zitten. Ik heb zelf jaren in de medische molen gezeten en moet er niet aan denken dat ik aan zo'n programma zou meedoen. Maar het is inderdaad wel heel spannend hoe het gaat verlopen. Er worden verschillende methode's besproken zoals ivf, icsi maar ook eiceldonatie en zaaddonatie maar er zijn ook zeker mensen die spontaan zwanger raken.

Pinklady

Hallo mama Peet

ik ben niet boos om jullie reactie hoor, ik bedoelde het alleen maar goed, maar had mischien verkeerd gedacht dat het voor somige van jullie wel interesant zou kunen zijn.
Ik hoop dat je niet boos op mij ben, wou jullie geen pijn doen of zo, begrijp me aub niet verkeerd !!!!!!

Hoop dat jullie allemaal snel zwanger zulen worden.

Hoi,

Ik heb net naar de herhaling gekeken en ik heb gemengde gevoelens hierover.
Ik vind het goed dat er een prgramma is die ook de andere kant laat zien en dat het niet alleen maar vanzelfsprekend is. maar ik vind het ook een raar progamma. Denk  niet dat ik het volgende week weer ga kijken. Ik heb net ff zitten janken na die massale zwangerschapstest. Erg confronterend en niet leuk. Dit doe je toch niet op tv???? Waar iedereen bij is?? Of ben ik nou zo gek??? En dan de vraag aan de koppels waarom willen jullie kinderen antwoorde er een: omdat we in augustus gaan trouwen? Tuurlijk zou ik ook zeggen! Beetje raar allemaal en dat is nogal zacht uitgedrukt!

Wil er niemand mee kwetsen, dus als je wilt kijken en je daar je steun uit kan halen prima vooral doen maar het is niks voor mij.

Gr Ester

Terug
Bovenaan