Dames,
Jeetje wat een heftige en gevoelige reacties op het berichtje van Boontje.
Iedereen die echt goed heeft gelezen, heeft kunnen zien dat Boontje schreef: "...voor diegenen die het leuk vinden, kijken! Ik vond het in ieder geval wel leuk". Ze schreef dus niet dat het een leuk prgramma IS, maar dat zij het leuk vond en anderen wilde tippen die het wellicht ook leuk en/of interressant vinden om naar te kijken.
Ik denk dat iedereen wel begrijpt en weet dat Boontje dit er met goede bedoelingen op heeft gezet.
Ik ben samen met mijn vriend ook net de medische molen in gestapt. Hebben al een aantal onderzoeken achter de rug en ik wacht nu op een oproep voor een kijkoperatie. Vanwege een heftige chlamydia infectie in het verleden kan het zijn dat mijn eileiders verkleefd zijn. Als dat zo is, zullen wij ook voor IVF gaan.
Mijn vriend en ik hebben ook gekeken naar Babyboom en vonden het heel interressant. Tuurlijk is het ook confronterend, maar toch gaan wij het prgramma wel volgen. Juist omdat wij nu ook in de medische molen zitten.
Met andere woorden, het is niet vanzelfsprekend dat als het bij iemand langer duurt om zwanger te raken, Babyboom niet wil zien.
En diegenen die het niet willen zien omdat het te confronterend is, gewoon niet kijken!
En oh ja, waarom ik ook blij ben met dit programma, is dat andere mensen ook kunnen zien wat mensen die de medische molen in gaan, allemaal door moeten maken. Dit laten ze ook zien namelijk in Babyboom.
Boontje, voel je niet schuldig of rot door je berichtje op dit forum. Het was goed bedoeld en ik weet zeker dat veel meiden net als ik er wel naar willen kijken.
Meiden geef de moed niet op!!!
Liefs Hopey