TV SERIE BABYBOOM ZOEKT KANDIDATEN

A

Anoniem

Guest
NCRV start met een tweede serie Babyboom
Een kindje krijgen is misschien wel het allermooiste wat je kunt overkomen! Zijn jullie bezig et zwanger worden of ben je misschien net zwanger? En wil je deze unieke periode met ons delen, geef je dan nu op voor een nieuwe serie Babyboom. Meld je aan via babyboom@ncrv.nl

oh verselijk
Met 100 vrouwen tegelijk een zwangerschapstest doen.
Camera's op je gezicht als je er achter komt dat je deze maand weer niet zwanger bent.

Nee mij niet gezien.

Ze realiseren zich niet hoe pijnlijk dit hele proces kan zijn.
Unieke periode, jazeker.
Wat ga je doen als het slecht afloopt? Mag je er dan voor kiezen om het niet uit te laten zenden?
In dit geval ben ik erg negatief, door eigen ervaring ja.

Ik wordt kotsmisselijk van al die realityprogramma's.

Ik vind het zelf heel mooi om naar te kijken maar ik zal er niet zelf aan mee willen doen.
Maat juist door deze programma;s zullen er ook mensen zijn die zien dat het niet altijd zo van zelf sprekend is.
Veel mensen houden het namelijk stil een soort taboe als het niet meteen lukt.

Net als wat Sanne zegt, ik weet als niemand dat het lastig is om zwanger te worden we zijn inmiddels al ruim 2 jaar en 5 maanden bezig voor kindje 2, maar wij doen wel mee met dit programma, puur om te laten zien dat het neit altijd meteen lukt en alles vanzelfsprekend gaat en ook niet te vergeten dat er niet altijd een reden hoeft te zijn waarom het niet lukt, zoals bij ons het geval is. Wij zien dit als een unieke ervaring.

En maaikecr , je kan altijd met hun bellen.

Gr en jullie zien me in april wel een keer op tv

hoi ydnew,

ben je ook al uitgekozen dan om mee te doen? wel spannend lijkt me.
ook lastig, maar wel goed om het taboe te doorbreken als het niet gelijkt lukt.
wij zijn voor de 2e een jaar bezig geweest (nu net vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben (5,4 week)

Ik vind het heel knap als je hieraan mee wilt doen. Ik kijk graag naar dit soort programma's, juist omdat het de werkelijkheid laat zien. De mensen die zich hiervoor opgeven, zijn zich ook wel bewust van wat er kan gebeuren tijdens het proces lijkt me. Persoonlijk vind ik de programma's leerzaam en soms houdt het ook een spiegel voor, super!

Terug
Bovenaan