TV SERIE BABYBOOM ZOEKT KANDIDATEN

Hoi

Wij zijn 1 van de 100 stellen, of ze ons gaan volgen weet ik niet dat zien we wel als we de eerste opnamedag hebben, dus al met al spannend, en mama van esmee, proficiat, geniet ervan.

Wij hebben al genoeg teleurstellingen gehad en weten wel wat we doen, en juist daarom willen we meedoen, de werkelijkheid laten zien, dat het zwanger worden heel leuk is, maar ook een rotte tijd kan zijn dat het niet altijd even mooi is zoals het eigenlijk wel zou moeten zijn. Zeker als je al zolang bezig bent, en ik weet er zijn nog wel meerdere vrouwen die veel en veel langer bezig zijn dan wij. Hoop dat mensen die meteen heel snel zwanger zijn geworden dat ook inzien. Maar daaar ben ik neit zo bang voor.

Dus ik hoop dat jullie allemaal kijken en dan zien jullie mij en mn man zeker als 1 van de 100.

Dapper ydnew. Hoop dat jullie toch snel zwanger mogen zijn!!!!!

hey ydnew leuk dat je mee gaat doen!
ik vind het wel een leuk progamma
om naar te kijken. vind wel heel erg sneu als het bij sommige niet lukt.
maar denk dat sommige kijkers dan ook zien dat er meer mensen zijn waarbij het niet altijd even snel lukt en das voor zulke aan de ene kant toch ook wel een steun om dat te zien. dat er meer zijn die dat mee maken.
groetjes

Terug
Bovenaan