TV

A

Anoniem

Guest
Ben wel eens benieuwd wat jullie doen als jullie lekker een avondje thuis zijn? Zijn jullie ook zo verslaafd aan de tv? (net als aan dit forum?? hahaha)
En wat kijken jullie dan?
Ik vind "de gouden kooi" helemaal super! Toen dat net begon, dacht ik: alweeeer zo'n dom programma...maar vind het echt geweldig! Hahaha lach me rot om die mensen!
En gtst, dat kijk ik al heeeeeeeeel lang!
Rapportages of een goeie film vind ik ook heerlijk om te kijken.
Dat is voor mij echt ontspanning, lekker voor de tv, verstand op nul,nergens aan denken en heerlijk relaxen!

Hoi,

Ik ben dus helemaal GEK van sit-coms (the Nanny,Dharma&Greg,That's 70 show)             en andere series zoals;
House, CSI, CSI Miami, CSI NewYork, Medium, the Ghostwhisperer, Lasvegas, Herman de Blijker (hermans helden) en Gordon Ramsey.

'T is heel wat zoals ik het nu zie... hahaha, ow ja en tussendoor Discovery (medical detectives enz.)

Debby mv B'Elanna

ik heb eigenlijk al maanden geen tv meer gekeken! 6.5 maand haha

we hebben nu sinds vadersdag zo grote flatscreen ben er reuze blij mee
dus staat tv wel weer iets vaker aan

maar we zijn beiden verslaafd aan computerspelltjes dus zijn we aan het wiien

als we kijken is het meestal de tv makelaar en huis makeover e.d

gtst keken we voor de geboorte altijd trouw

mijn kleintje gaat er vandoor...

hij is zo snel nu met tijgeren
dus gauw erachteraan

Wij zijn ook van de series: CSI Miami, The Ghostwisperer, House, etc. Mijn man kijkt graag naar De Grote Beurt, Biker Build Off, American Hotrod, etc. We houden allebei ook van goede actiefilms of een dvdtje. We vevelen ons nooit.

Groetjes,
Nelly.

Series!!! House, Medium, Ghost Whisperer, CSI, Law & Order, Gilmore Girls, ER en Grey's Anatomy.
En met onze buren hebben we filmavondjes.

hoi,

ik volg al vanaf het 2e seizoen GTST, laat me eens rekenen dat zal nu zo'n 15 jaar zijn ofzo? misschien wel langer, Ik heb 7 jaar in belgie gewoond en in de weekenden kwam ik thuis bij mijn ouders. Mijn moeder nam dan maandag tot en met donderdag op video op en vrijdag zag ik dan ''live'' in Nederland. Nu woon ik alweer 5 jaar in Nederland en kijk ik het nog elke dag.
Verder volg ik alleen bouwval gezocht en soms tv-makelaar alleen ben ik die herhaligen een beetje zat.
groeten Elke

oke, dus ik ben niet als enige verslaafd aan de tv! hahaha! Vind trouwens heel veel series ook erg leuk!
Vind het echt heerlijk als onze dochter in bed ligt rond 20.30, lekker gemakkelijke kleren aan en op de bank hangen! Heeeeerlijk!
Voor de bevalling huurden we ook heeeeel veel dvd-tjes, die keken we dan op zaterdagavond ofzo, en tot tot midden in de nacht! maar dat trek ik nu ECHT niet meer helaas ! Hahahaha!
Of lekker op zo'n saaie zondag, eerst douchen dan gemakkelijke kleren aan, geen make up op (hahaha) en lekker dvd-tjes kijken! Mmmm heerlijk!
En dan niet koken s'avonds maar gewoon lekker een pizza ofzo bestellen!

Ik kijk weinig tv maar als het even lukt volg ik toch wel gtst,terwijl ik elk seizoen met mezelf afspreek dat ik echt niet meer kijk omdat het nu toch echt te flauw wordt!
Tja elke keer zit ik toch weer voor de buis!

Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan