TV

Ik kijk wel tv, maar geen hele avonden. Ik volg geen series, maar hou nogal van films.  Maar na een film gezien te hebben, dan heb ik het ook helemaal gehad met de TV en moet ie uit. Voor ik, weer eens veel te laat...., ga slapen, kijk ik graag even naar Jensen. Ook RTL Boulevard vind ik heerlijke ontspanning.

groetjes
Mie

Ik kijk ook (teveel) televisie. Series vooral: GTST, ONM, MC Dauhgters (schrijf je dat zo) wil ik echt niet missen! Ook Judging Amy enz. enz. Veel teveel dus, maar o zo lekker ontspannend! oja, en ATWT volgde ik ook een beetje, nu niet zoveel tijd meer voor...
Trouwens, behalve MC Dauhgters kan ik de rest wel missen hoor, maar vind het ook heerlijk om gewoon lekker te kijken...

hoi,

Hier nog een tv kijker, heerlijk 's avonds na een drukke ( werk-) dag lekker even helemaal niets. Verstand op nul en nergens aan denken. GTST volg ik echt vanaf dag 1 al, heerlijk. ook ONM en As the world turns kijk ik graag. ATWT helaas alleen op mijn vrije dagen, maar ach 2 keer in de week kijken en je bent gewoon helemaal bij.

Probleem is dat ik alles wel kan kijken, films, series sitcoms, maakt me niet uit. MEest opvallend vind ik dat ik het altijd vreselijk vond om naar programma's als bevallingsverhalen te kijken, maar sinds de bevalling smul ik er echt van.

Carina

Terug
Bovenaan