Twee maxi cosi's in fietskar

<p>In maart zijn wij ouders geworden van een tweeling en deze willen wij vervoeren op de fiets in hun maxi cosi.</p><p>Wij willen hun maxi cosi in de fietskar hebben, zodat we ze makkelijk naar de opvang kunnen brengen, anders moet ik twee kinderen op de arm nemen als we een babyschaal gebruiken. Maar ook zodat ze met de auto opgehaald kunnen worden of met de auto mee kunnen als ze bij oma zijn. Een bakfiets is geen optie, omdat we deze niet kwijt kunnen en omdat ikzelf elke dag naar het werk fiets en dat liever niet met een bakfiets doe, maar met mijn eigen fiets. Een fietskar kan ik makkelijk afkoppelen en bij de opvang neerzetten of bij oma, zodat oma ook nog met ze kan fietsen. </p><p>Nu kan ik op internet weinig vinden over een maxi cosi in een fietskar en dat twee maxi cosi's eigenlijk niet past. Maar ik heb ook berichten gezien van mensen die de kar iets aangepast hebben zodat er wel 2 maxi cosi's in passen.</p><p>Nu is mijn vraag<br />* welke fietskar is geschikt?<br />* hoe kunnen we de fietskar aanpassen of waar kunnen we dat laten doen?<br /><br />Of als jullie andere tips hebben om 2 baby's (straks 3 maanden als het nodig is) op de fiets te vervoeren, dan hoor ik dat graag.</p>
 
Hi,
Ik was benieuwd of je hier een oplossing voor hebt gevonden wij lopen straks tegen het zelfde probleem aan en kan niet echt vinden of het mogelijk is om twee babies in een fietskar te vervoeren. 


 
 
Terug
Bovenaan