Twee miskramen op rij

<p>Hallo lieve dames ! <br />ik moet even iets van me afschrijven .. </p><p>Vorig jaar november gesopt met de pil en in januari waren we al zwanger , helaas liep dit uit op een miskraam ( opgewekt met medicijnen ) </p><p> </p><p>nu hadden we in september weer een positie test in handen maar ook helaas geen hartje op de echo dus ook deze moet weer afgebroken worden .</p><p> </p><p>ik ben nu zo bang dat ik geen normale zwangerschap meer ga krijgen , heeft iemand dit ook meegemaakt en toch een mooie zwangerschap mogen meemaken ? Het maakt mij zo onzeker in alles . <br /><br /></p><p>Het ziekenhuis gaf aan dat zwanger worden het probleem niet is en we ons niet druk moeten maken omdat ze niks geks zagen in de baarmoeder op de echo ..</p><p>we zijn allebei nog vrij jong ( 26 en 28) </p><p>Ik hoor graag van jullie . Veel liefs </p>

Erg verdrietig die miskramen ? ik heb er zelf ook ervaring mee (4 vroege miskramen). De vijfde keer gaat het nu goed! Nu 18 weken zwanger.
Gaan ze bij jullie ook onderzoeken doen. Dat zou ik wel aanraden. Ik heb ook aangedrongen op een chromosomenonderzoek. Daar kwam in ons geval iets ongunstigs uit.

Ik ken overigens meerdere koppels die eerst 1 of 2 miskramen hadden, er was niets gevonden, en daarna goede zwangerschap(pen)

Hoi,
Ik heb ook 2 miskramen gehad en nu 27 weken zwanger! Met tot nu toe alles goed.
In sommige ziekenhuizen is er een herhaalde miskramen poli. Hier zijn wij goed begeleid en krijg je ook meer informatie over eventuele herhalingskansen. Iets wat wij heel fijn vonden en we ook gerust werden gesteld. Misschien kun je daar iets mee.
Succes!!

Hoi lieverds ! 
wij weten niet of we ons al willen laten onderzoeken .. misschien op schildklier . Wel gaven ze aan dat het vaak voorkomt en dat als het de volgende keer misgaat ze wel onderdoen aanraden maar we voor nu ons niet druk moeten maken ...
we willen er eigenlijk weer voor gaan maar dat gaat niet als je onderzoek wil laten doen .. en ze gaven aan dat er vaak niets uitkomt .. 
Gefeliciteerd beide en bedankt voor jullie reactie 
xx

Ah wat vervelend voor jullie! Ik heb zelf 3 miskramen gehad. Eerst 1 en toen een goede zwangerschap. Daarna nog 2 en weer een goede zwangerschap. Het kan dus zeker. Vaak is het helaas pech...

Hopelijk hebben jullie snel een nieuwe positieve test en een goede echo!

2 miskramen op rij gehad (eerste met medicijnen, was geen kloppend hartje meer maar vruchtje bleef zitten. Tweede miskraam spontaan). Daarna zwanger geworden van onze dochter die inmiddels 13 maanden is en het hartstikke prima doet. De miskramen zeiden volgens de verloskundige alleen maar dat duidelijk is dat ik zwanger kon worden. Dus dat het in die zin 'positief' nieuws is. (Ik zeg dat nu een beetje lomp maar ze bracht het heel lief hoor). Pas als de 3e keer ook op een miskraam uit zou lopen wilden ze onderzoek doen en moest ik bij de zwangerschap onder begeleiding van de gynaecoloog, maar dat was dus niet het geval. 

oh en m'n schoonzusje heeft 4 miskramen gehad (2 hele vroege en 1 met 13 weken en 1 met 18 weken). Zij heeft ook 4 gezonde kinderen. Het is dus vaak gewoon dikke vette pech.

Terug
Bovenaan