twee streepjes bij echo

Hoi,

Zelf ben ik ook zwanger van een meisje en heb hier 2 fototjes liggen van het geslacht,eentje is gemaakt met de pretecho en een in het ziekenhuis.Er zijn duidelijk 2 streepjes(schaamlipjes)te zien,piemeltje zou er toch anders uit moeten zien.

Groetjes Liel
 
Hoi Chantal,

Waarom heb je het dan gevraagd aan die vrouw als je nu zo twijfeld?
Dan had je toch uiteindelijk beter niets kunnen vragen?
Nu vraag je hier bevestigen, terwijl wij geen deskundigen zijn op het gebied van echo's en die vrouw volgens jouw verhaal weer wel.

Groetjes Mosy


Ten eerste Mosy twijfel ik nu niet meer,want dan heb je kunnen lezen in het vorige berichtje.
Ten tweede weet jij alles van tevoren?
Ik kon toch niet weten dat ik zou gaan twijfelen bij het horen van het geslacht?

Ten derde vraag ik hier geen bevestiging en zie ik de mensne hier niet als deskundigen zoals jij het zegt.
Mijn vraag was of er iemand was die ook zoiets had meegemaakt en hier dus ervaring mee had.

Jij hebt het dus allemaal verkeerd begrepen!!
 
Wow Chantal...... zo heb ik het helemaal niet bedoeld hoor.

Jammer dat het zo over is gekomen. Ik wilde je er eigenlijk alleen maar op duiden dat zo iemand, zoals je zelf ook al aangeeft, professioneel is en dat je dus het beste op haar oordeel kunt vertrouwen.

Sorry dat het verkeerd overkwam, dat was echt mijn bedoeling niet.

Groetjes Mosy
 
ps: ik zou het leuk vinden als je het nog even laat weten als je mijn reactie gelezen hebt.
        Heb er echt een hekel aan dat het verkeerd is overgekomen. Soms klinkt iets voor jezelf heel logisch als je het typt en terugleest, maar ja, een ander kan niet altijd de toon waarmee je het bedoeld begrijpen, wat in dit geval gebeurd is.
 
Terug
Bovenaan