Twee strepen, maar kan niet blij zijn.

Thanks meiden..
Stukje bij beetje krijgt het weer een plekje..ik weet ik heb het niet in eigen hand..ik kan gezond leven, niet drinken en foliumzuur slikken en dat is het..de rest moet ik aan de natuur over laten. Ik heb wel pas op 9 nov. een afspraak gemaakt voor een echo. De gyn zei dat ik meteen mocht komen maar ik durf echt niet. Ik ben nu dus of 5 weken of 4 weken zwanger (uitgaande dat mijn cyclus weer 4 weken was 5 weken en uitgaande dat mijn cyclus nog van slag was door de laatste mk 4 weken..) Als ik 9 nov. ga ben ik dus 8 of 9 weken in ieder geval moet er dan in beide gevallen een hartje kloppen..als ik eerder zou gaan kan het zo zijn dat het nog niet klopt..dat kan ik niet aan..
issabel

Hoi,

Oh wat herken ik jou verhaal zeg, het is net of ik het zelf ben.
Voor dat ik ongi moest worden vloeide ik ook een beetje en had ook ongipijn. Het was ook net of de ongi niet door wilde zetten. Na een paar dagen getest, want ik wilde pijnstillers nemen tegen de ongipijn (zo erg was het) maar dit durfde ik niet te doen wantstel je voor dat ik toch zwanger zou zijn. Dus getest en ja hoor zwanger,. nou ik was echt niet blij ik dacht min lichaam is het weer aan het afstoten ( heb ook een miskraam gehad)
Toen ik dan 6week en 1 dag zwanger was vloeide ik de hele dag, en ik dacht zie daar komt het al. Maar het vloeien hield weer op. Maar toen ik 6 week en 5 dagen was had ik weer zo'n dag. Nou ik had echt geen hoop meer. Ik hield me aan alle eetafsprken voor een zwangere maar dacht steeds waar doe ik het voor.
Met 8 weken en 4 dagen mocht ik voor een echo, en alles was goed, niet te geloven. Na die echo durfde ik nog niet echt te genieten. Met 10 week en 1 dag weer een echo en alles was weer goed!!! Toen moest ik van de verloskundige dan toch echt beginnen met genieten, en dat doen we nu dan ook.
Ben vandaag 12 week en 1 dag!!
Nou ik hoop dat bij jou ook gewoon heerlijk alles goed is!!

Liefs Janneke (24jr)

Hoi Isabel,
Ik wil je even feliciteren en ook sterkte wensen. Ik vind je reactie heel begrijpelijk. Het is iets heel moeilijks om mee om te gaan. Ik merk wel dat je heel goed weet wat je wel en niet aan kan en dat je heel bewuste keuzes maakt. Alleen maar goed. Dit is toch een periode waar je doorheen moet, met het vertrouwen dat een paar flinke deuken heeft gekregen. En je helpt jezelf daar goed doorheen, vind ik.
Ik wens je een prachtige echo, over een paar weken. Kop op, meid!
Groetjes, Sisi.

Terug
Bovenaan