Tweede baby in bad

Hoi dames, ik zoek wat tips! Ik ben zwanger van mijn tweede kindje en ben veel alleen straks met de kinderen. We hebben boven een kleine badkamer met een groot bad. Perfect voor mijn peuter maar lijkt mij voor de eerste tijd met mijn eigen herstel niet ideaal om zo diep te moeten bukken om de baby daarin te badderen. Ik kan op onze bovenverdieping geen babybad met standaard kwijt dus heeft er iemand nog andere oplossingen om aan te denken? Dankjulliewel!
 
Hoi!
Ik heb bij de tweede vaak het babybadje op het aanrecht beneden in de keuken gezet. 
Dan kon de peuter gewoon spelen in de kamer, terwijl ik de baby in bad deed. Aankleedkussen op de eettafel. En makkelijk leeg laten lopen in de wasbak. Ik weet niet of je daar plek voor hebt? Ik vond het ideaal.
 
Wij zette het babybad naast de eettafel, en het aankleedkussen op de eettafel. Vullen en legen m.b.v. emmer.
 
Je gootsteen gewoon gebruiken als bad? In de keuken? Die gebruik ik namelijk. Ideaal qua temperatuur in de ruimte, aankleedkussen ernaast op het aanrecht en prima werkhoogte. Bij beide kindjes gedaan, al heel snel badje de deur uit gegooid. Wat een ondingen. 
En zo doen ze het in het ziekenhuis ook toch? Tenminste hier op de kamers van de kraam/neo worden de kraanbakken/wasbakken op de kamers ook gebruikt om samen met papa en mama de baby's te wassen. 
 
Terug
Bovenaan