Tweede huilbaby

<p>Hoi! <br />Hoe dichter ik bij mijn uitgerekende datum kom hoe meer het begint te spelen. <br /><br /></p><p>Onze eerste dochter was een huilbaby zonder aantoonbare lichamelijke oorzaak.  Soms wel 10 uur op een dag, sliep amper en was heel alert. Huilde bijna altijd behalve in de draag zak en tot een maand of 7-8. Dit heeft enorme impact gehad op ons als persoon. <br /><br /></p><p>ik ben nu zwanger van de tweede dochter en ben Toch wel een beetje bang dat het ons weer overkomt. <br /><br /></p><p>natuurlijk weet je dit nooit van te voren maar ben er wel een beetje aan toe om gerust gesteld te worden ?</p><p>Wie is er bekend met een huilbaby en kreeg de tweede keer een hele rustige droom baby? <br /><br /></p><p>Onze oudste is nog steeds lekker temperamentvol maar in mijn ideale wereld ben ik straks het liefst drukker met de peuter dan de baby ?</p>

Hey! Wat een herkenbaar verhaal hier exact hetzelfde.. nu ook uitgerekend in februari en inderdaad nog wel erg lang last van gehad.
Zij heeft wel maagzuurremmers gehad uiteindelijk..
Zoals je omschrijft doet het wat met je als persoon. Ik ben ook een beetje huiverig, maar we hebben de eerste ook overleefd. Ons dochtertje is ook nog steed erg temperamentvol . Ik hoop ook op een relaxte baby ?. Anders weer veel loop uren in de draagzak?. Wanneer ben jij uitgerekend?! Heel veel succes en een relaxte baby toegewenst!!

Ik ben uitgerekend in augustus ???

als je moet dan moet je (draag zak) maar ga ervan uit dat het met een temperamentvolle peuter wel next level is haha ? dan maar hopen dat de baby ook in de draag zak wil ? 
Kortom heel veel voorbarig denkwerk waar ik niet zoveel aan heb maar lukt me niet om ermee te stoppen.. zo'n gigantische indruk heeft het eerste jaar met de oudste achtergelaten. Is voor mensen die het niet hebben meegemaakt niet te bevatten. 
Daarom gewoon een beetje op zoek naar succes verhalen ? waar ik ook vrij weinig aan heb maar wel fijn om te lezen haha 

jij ook heel veel succes ? komt vast goed, toch!? ?

Hier nog een moeder met dezelfde vragen. Onze zoon was als baby heel onrustig. Dit had een verklaarbare reden, maar was niet altijd makkelijk. Nu ik zwanger ben van de 2e zie ik mezelf alweer dagen met mn baby op de arm, terwijl onze peuter van alles doet wat niet mag. Maar komt tijd, komt raad!

Mijn broer was een huilbaby zeker ook tot een maand of 7, en ik was heel rustig en makkelijk dus er is hoop dames! Succes allemaal ??

Ook ik vraag me hetzelfde af… Onze 2 zoon was ook een enorme huilbaby die niet of nauwelijks sliep. De kraamverzorgster schreef na afloop van de kraamweek al op succes met deze onrustige baby. Van alles geprobeerd, huisarts, cb, andere voeding, ziekenhuis… Maar niets hielp. Het eerste jaar als heel zwaar ervaren.

Maar… onze oudste was een hele makkelijke baby! Sliep met 8 weken door, en deed alles zoals je van tevoren bedacht. Dus ik weet wel dat 2 kinderen enorm kunnen verschillen. Er is dus hoop.

Nu maar hopen dat onze 3e op d’r oudste broer lijkt

Ik snap je angst helemaal. Onze zoon had verborgen reflux en daar hebben wij een zwaardere babyfase door gehad. Ik was erg blauw dat onze dochter dit ook zou hebben. Ze heeft het niet! Dus het kan zo maar anders zijn :) ik hoop voor jullie hetzelfde!

Terug
Bovenaan