Tweede keer minder kwaaltjes?

Hoi hoi!
Hier iemand met het tegendeel: ik ben nu 28 weken zwanger van nr. 2 en heb alle kwaaltjes van de 1e keer weer, maar dan eerder, langer en heftiger! Ik werd eerder misselijk en dit hield ook langer aan; ben veel en veel vermoeider en heb nu al weer last van mijn bekken, banden en buik. Ben ook een stuk dikker dan vorige keer. Ach, dit is onze laatste, dus even doorbikkelen.......
Elke zwangerschap is anders zeggen ze, dus geniet ervan als het deze keer prettiger verloopt dan de 1e keer!
Succes, Patricia

Hoi hoi!
Hier iemand met het tegendeel: ik ben nu 28 weken zwanger van nr. 2 en heb alle kwaaltjes van de 1e keer weer, maar dan eerder, langer en heftiger! Ik werd eerder misselijk en dit hield ook langer aan; ben veel en veel vermoeider en heb nu al weer last van mijn bekken, banden en buik. Ben ook een stuk dikker dan vorige keer. Ach, dit is onze laatste, dus even doorbikkelen.......
Elke zwangerschap is anders zeggen ze, dus geniet ervan als het deze keer prettiger verloopt dan de 1e keer!
Succes, Patricia

Hoi,ik ben nu 28 weken zwanger van de tweede.Bij de eerste zwangerschap heb ik nergens last van gehad en nu heb ik allerlei vervelende kwaaltjes.Ik heb vanaf 4 maanden zwangerschap al banden-en bekkenpijn,heb al 2 keer een behoorlijk pijnlijke blaasontsteking gehad en ben bijna constant moe.Ik denk dat het er ook wel mee te maken heeft dat ik nu al een kind(van 3 jaar)rond heb lopen en dat je nu gewoon vooruit moet!

hey,

Ik heb het zelfde als patricia b!!
Van de eerste had ik nooit ergens last van en ben nu 6wkn zwanger
Van de tweede en ben al twee weken vrezelijk misselijk en moe!!
Geniet maar lekker!!!
Ik hoop dat ik dat straks ook weer kan doen!!

LIEFS LIEK

Ik heb bij de zwangerschap van mijn dochter echt 9 maanden lopen spugen!! Ik sliep echt standaard met een emmer naast me bed. Dat was echt vreselijk, had hoge bloeddruk, last van maagzuur echt vanalles. Nu ben ik bijna 7 weken zwanger van de tweede en heb tot nu toe minder last. Ben wat misselijk maar met vlagen, heb wel gevoelige borsten, en ben wel heel moe maar verder voel ik me prima. Dus hopen dat het zo blijft. Liefs Chantal

helaas, ik heb bij de tweede meer kwaaltjes. Of eigenlijk; andere.
bij de eerste knalden mijn borsten zowat uit hun velletje en als iemand er bij het uitstappen van de trein tegenaan stootte, dan kon ik wel door de grond gaan. daar heb ik nu totaal geen last meer van. sterker nog; ze worden weer mooi rond, haha

maar bij de eerste was ik helemaal niet misselijk. en nu: ik ben de hele dag beroerd, tot het avond eten, dan knap ik op.

moe was ik bij beide, maar bij de tweede meer. maar dat komt misschien ook doordat ik snachts nog wel eens eruit moet om de eerste te sussen.

greet

Terug
Bovenaan