Heehee.
Ik heb in 1 jaar tijd 2 kinderen gehad en nee het is geen 2ling. Het scheelt 2 weken zegmaar. Eentje is met 1 dag toch nog net een maart kindje geworden.
Anyways. Ik vind het heerlijk. Het is druk maar ik ben zoveel relaxter als mama en maak me veeeeuuul minder zorgen. Met mijn zoontje, nu 17 maand had ik al een vast schema/ritme en de tweede nu 4.5 maand, die heb ik eigeijk gewoon meegenomen in dat ritme. Natuurlijk slaapt hij wel vaker, maar meestal lukt het me om hem ongeveer tegelijk met het middagdutje van de oudste mee te laten doen. Oudste werd eigenlijk 2 a 3 keer per nacht nog wakker toen broertje kwam, maar van de een op andere dag sliep hij toen door dur die extreme gebroken nachten waren na een week of 3 voorbij. Hij is wss te jong geweest om jaloers te zij. want vanaf dag 1 vind hij alles prachtig. Ze zijm echt al dikke maatjes. Er zijn dagem bik dat ik wil krijsen van vermoeidheid, maar dat heeft elke mama weleens denk ik. De jongste is ook een heel ander kind en huilt veel meer harder en langer dan nr 1, vooral als hij gefrustreerd is omdat hij al zoveel meer wilt dan hij kan. De draagdoek is mijm lifesaver geworden. Maar ik vind het echt het aller aller leukste wat er is, die 2 samen, zo dicht op elkaar... Mooiste wat er is..