Het kost me wat moeite dit topic te openen, maar wie weet stuit ik hier op herkenning en helpt mij dat..<br />Ongeveer een week geleden ben ik bevallen van een prachtige zoon. Hij doet het fantastisch; slaapt veel, drinkt goed, groeit mooi. Kortom, alle reden om op een enorme roze wolk te zitten. Een wolk waar we 2 jaar geleden, na de geboorte van onze dochter, ook op zaten. Maar het voelt allemaal zo anders!Alleen al de zwangerschap was andere. Met een dreumes erbij ging er een stuk minder aandacht naar het nieuwe leven in mijn buik. Het feit dat we een maand voor de bevalling zijn verhuisd, speelde hier natuurlijk ook een ttt?? rol. Maar ik hoorde van iedereen dat zodra de baby geboren is, ik helemaal verliefd zou zijn er alles goed zou komen. Dat geloofde ik meteen, want bij mijn dochter was dat ook zo; instant verliefdheid. Alleen is dat er nu dus niet. Ik moet nog steeds wennen aan mijn zoontje, heb het gevoel dat ik veel verstandelijk doel en niet vol liefde of gevoel en dat ik hem daarmee echt tekort doe. En ik ben blij als mijn dochter even weg is, terwijl ik haar tot 2 weken geleden niet kon missen en al baalde als ze naar de opvang ging als ik vrij was. Kortom, ik voel me een verdomd slechte, liefdeloze moeder (oké, dat is net wat overdreven wellicht), maar het zit me we dwars. Wellicht ook gewoon hormonen en slaaptekort? Hoe hebben anderen dit ervaren? Instant verliefd zoals je overal hoort of ook zoekende? <br />