tweede kind?

Oh, ik kan ook nog uit eigen ervaring spreken, ik heb jarenlang een kamer gedeeld met mijn twee jaar oudere zus. Toen ik een eigen kamer kreeg vond ik dat helemaal niet leuk. Ik ben nog jaren 's avonds in het bed van mijn zus gekropen, vond ik veel gezelliger.

Wou ff reageren, maar hier wordt er geen enkel kind wakker als een ander huilt, dat ligt denk ik heel erg aan de kinderen,,ik kan ze op de kop zetten dan slapen ze nog door.
Hier gaat de jongste dadelijk ook weer 3-4mnd op onze kamer daarna ´moet´ hij/zij van mn man naar de eigen kamer.

Gr MJ

lieve allemaal,

Bedankt voor al jullie reacties. IK denk dat het ook allemaal wel moet lukken, eerst nog zwanger worden en dan 9 maanden verder nog 4 maanden bij ons op de kamer en dan moet ons huis toch ook wel verkocht zijn. En als ze bij elkaar op de kamer slapen zal het vast allemaal goed gaan. Vind het ook leuk om te lezen dat sommige van jullie het zelf hebben meegemaakt. Het is ook gezellig denk ik.

En de praktische zaken zoals samen in een kledingkast enzo dat komt ook wel goed, hihihi Heb een kleine kledingtik als het om onze dochter gaat.

Liefs Bizu

Terug
Bovenaan