Tweede kindje zwaar?

Ik sluit me aan bij CvB. Ik hoor 't alleen veel vaker andersom, dat mensen de eerste zwaar vonden en een wereldschok, en de tweede er makkelijk bij deden, ook omdat je leven al hebt ingericht op kinderen.
Ik denk dat alles valt of staat bij hoe makkelijk je Kids zijn. Nr 1 was bij ons gewoon heel chill, sliep echt altijd en overal, nooit een druppel gespuugd, etc. Nr2 kon niet alleen in box, altijd huilen en alles meerdere keren per dag helemaal onder spugen. Ja dan ben je wel bezig,met nog een peuter die aandacht vraagt..
Je weet niet hoe 't voor jou gaat zijn, maar je redt je sws. Zo werkt 't gewoon. Succes! 

Ik ben zelf ook wel bang dat het zwaar gaat worden. Ik heb een echte stuiterbal van nu bijna 15 maanden. Zij zit echt geen moment stil haha. Ben nu 17 weken zwanger van de 2e dochter. Ik hoop zo dat dit meisje gewoon wat rustiger is maarja wie zal het zeggen? ??‍♀️
Ik vind 1 kindje al heel veel werk en met haar de deur uit gaan is een hele onderneming.. dus ben benieuwd straks met 2. Ik denk dat ik in mijn eentje met de 2 dames echt niet vaak de deur uit ga ?

Hoi,
tussen mijn twee jongens zit ook 2,5 jaar. Ik vind het echt wel pittig! Ik heb ook niet echt meer zelfvertrouwen dan bij de eerste. De eerste regeert gelukkig super op zijn broertje. Maar voor mezelf vind ik het heel erg lastig om minder tijd te hebben voor de oudste. Tijdens mijn zwangerschap heb ik al veel tijd met hem in moeten leveren omdat ik echt heel rustig aan moest doen. Ik zie aan hem dat hij het ook mist om samen te stoeien, rennen etc. Als ik dat nu wel doe zie ik hem stralen! Maar ik geloof ook dat we daar wel weer een nieuwe manier voor vinden. Maar dat ik echt afscheid moet nemen van met z'n drietjes zijn (en me daar dus ook wel rot over voel, hoe blij ik ook ben met nr 2) had ik vooraf nooit bedacht. 
succes! 

Terug
Bovenaan