tweede kindje

Hoi Meiden

Wij gaan voor ons derde kindje. Ik vind het allemaal net zo spannend.
Wens voor jullie ook een snelle zwangerschap toe.

Groetjes Sharine

hey linda!

ben snel ff tussendoor steeds allerlei klusjes aan het doen haha! boven is nu klaar, nu beneden nog ff..... maar ik kom hier niet weg haha!
shrek is geweldig, ken m ook goed hoor! haha zowiezo alle disney films, ben er helemaal gek op!

Hoi hoi,

Ik ben natascha, ben 24 jaar en heb een dochter van bijna 2.5 jaar en ook wij gaan voor een tweede kindje wij wachten alleen nog een ong af ivm met de uitgerekende datum en de verjaardag van mijn dochter dus moet me nog heel even inhouden, maar ben er al wel erg mee bezig.
Ik hoop dat het voor jullie allemaal snel wil lukken.
groetjes natascha

Hoi, ik ben J26, inmiddels 28 en wij hopen ook op een tweede kindje. Ons zoontje is nu bijna anderhalf en we zijn al weer even bezig. (ongeveer half jaar) Hopen dat er niet te veel tijd tussen gaat zitten. Het is allemaal weer even spannend en ik merk dat ik toch best wel dingen vergeten ben van "toen".
Allemaal veel succes met zwanger worden en hopen maar dat we snel aan de beurt zijn?!

Hoi!

Mijn naam is Ginger en ben 30 jaar. We hebben al een zoontje van 20 maanden. we zijn nu ruim een jaar bezig voor ons tweede wondertje. Vanmorgen ben ik dan ook bij de gyn geweest, omdat het toch allemaal wat lang begint te duren (zie andere topic).

Welkom hier en veel succes!

Liefs,

Ginger

Wij zijn ook bezig voor een 2e en heb vorige week ontdekt dat het raak was!! Ben erg blij maar nog wel wat gereserveerd hoor. 1e zwangerschap ging met 17 weken mis dus eerst de cho maar eens afwachten. Succes allemaal dames!!!
Groetjes Tara

Hoi ,

Wij zijn ook voor de 2de bezig.
Ik ben nu nog ongi. maar daarna kunnen we gaan klussen.
Bij de eerste was ik heel snel zwanger.
Binnen 1,5 maand.
En dan na 13 jaar lang de pil te hebben geslikt.
Ik slik nu de aller lichtste , omdat toen ik er aan begon na de bevalling nog borstvoeding gaf.
Dus het kan weer zo raak zijn.

Groetjes Jessica

Wij zijn deze maand begonnen voor de 3e. Heb 2 dochters van 4 en 2,5 jaar.   Heb voordat ik zwanger raakte van de oudste een miskraam gehad, daarna heeft het bijna 3 jaar geduurd voordat ik weer zwanger was (met wat hulp van hormoontjes).   Van de 2e was ik na   3 maanden zwanger, grap nu wel dat nr 3 dan vast al na 3 weken gaat lukken.
Allemaal veel succes, en of het nou je 1e, 2e of 3e kindje is, het blijft spannend.
groetjes Melanie

Terug
Bovenaan