Tweede kindje?

Het heeft beide zijn voor- en nadelen maar ik denk dat je goed moet afwegen wat je zelf leuk lijkt (en je man natuurlijk).

Hier zit er 4 jaar tussen, niet bewust, maar nu achteraf vind ik het wel fijn.

Randy kan al heel veel zelf, heeft heel bewust de zwangerschap en iedere fase van de baby meegemaakt en gaat het steeds leuker vinden. Hij is echt een hele lieve grote broer en absoluut niet jaloers, ookal is hij zo lang alleen geweest. En hij kan ook al heel goed helpen met allerlei dingen, dus erg leuk om de interactie tussen die 2 te zien.

Hoi Anneloes,
Ian is van 6 december en ook wij zitten er al over te dromen hoor!! Gelukkig denken we er allebei hetzelfde over....wat houdt ons tegen??? misschien de reacties die andere mensen zullen hebben, en de vraag of mijn ouders het wel aankunnen (zij passen anderhalve dag id week op). Maar misschien moeten we ons gewoon niet zo druk maken, het loopt hier op rolletjes en dat zal met een tweede erbij  ook gaan. Zodra het zover is laat ik het jullie weten, en Anneloes, ik ben benieuwd welke beslissing jij neemt...?

Brigit mv Ian 6 dec 2006

Voordat ik zwanger raakte van Hugo, hadden mijn man en ik besloten het bij één kind te laten. Ook omdat het zwanger raken niet helemaal soepel ging. Maar vanaf het moment dat Hugo geboren is, wil ik graag een tweede. Wij hebben besloten om het eind dit jaar weer te gaan proberen. Normaal gesproken had ik er wel een jaartje langer tussen willen laten zitten, maar omdat ik in juni al 37 wordt, gaan we er zo snel mogelijk weer voor.

Hallo,

Als je gevoel zegt dat het tijd is, moet je ervoor gaan denk ik. Ik ben er helemaal nog niet mee bezig. Ik vond de zwangerschap best zwaar, en de tijd erna ook. Mijn leven begint nu pas weer een beetje een ritme te krijgen. Duzzzzzzzz....voor ons nog even geen plannen voor een 2e. Trouwens mijn lief is daar helemaal nog niet aan toe, de bevalling is nogal een trauma voor hem geworden geloof ik.

Terug
Bovenaan